Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Weet iemand toevallig waar je de Star Wars boeken kan kopen? Ik zag ze op Bol.com staan maar kan ze nooit vinden in winkels. Ben vooral op zoek naar de Expanded Universe maar goede Canon boeken ben ik ook wel voor in. Alvast bedankt

Daniel

35 minuten geleden zei danielprime9:

Hallo allemaal,

Weet iemand toevallig waar je de Star Wars boeken kan kopen? Ik zag ze op Bol.com staan maar kan ze nooit vinden in winkels. Ben vooral op zoek naar de Expanded Universe maar goede Canon boeken ben ik ook wel voor in. Alvast bedankt

Daniel

Ha Daniel,

De engelstalige bedoel je neem ik aan?

Zaken als Waterstones en American Book Center (beide in Amsterdam) hebben deze, maar ook zaken als Donner (Rotterdam) en voormalige Selexyz winkels hebben ze. Vaak kun je ze in de winkel ook gewoon bestellen.

Zelf adviseer ik ze gewoon via internet te bestellen; met name Amazon heeft een enorm assortiment.

5 uur geleden zei danielprime9:

Bedankt. Heb je bij Amazon echter niet torenhoge verzendkosten

Tenzij je het bij Amazon.com besteld en per koerier laat komen niet nee.

Amazon.de verzend zelfs gratis vanaf € 29 of 30.

11 uur geleden zei Dennis:

Tenzij je het bij Amazon.com besteld en per koerier laat komen niet nee.

Amazon.de verzend zelfs gratis vanaf € 29 of 30.

Soms is amazon.de zelfs nòg goedkoper, toevallig van de week een boek (het waanzinnig goede fantasy epos; Name of the Wind van Patrick Rohfuss) voor 12.99, gratis verzending!

4 uur geleden zei Marko:

Soms is amazon.de zelfs nòg goedkoper, toevallig van de week een boek (het waanzinnig goede fantasy epos; Name of the Wind van Patrick Rohfuss) voor 12.99, gratis verzending!

Duh. Dom van me. Boeken worden er standaard gratis verzonden... overige artikelen gratis vanaf 29/30.