Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Netflix originals

Recommended Posts

In een ander topic viel me een zin op van @BoxerlessBossk "een zekere voorliefde voor Netflix originals". Na deze week S1 van het  mees-ter-lijke Mindhunter te hebben gezien, kan ik niet anders zeggen dat het kwartje valt en ik daar helemaal in mee ga. Netflix is binnen een aantal jaar een vaste waarde in bijna iedere huiskamer geworden en steekt HBO naar de kroon voor wat betreft eigen series.Vooral de diversiteit is fantastisch, netflix doet in alle genres mee.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie favoriete netflix originals zijn (dus series die netlflix zelf gemaakt heeft).......zo komen er wellicht nog leuke tips voorbij. (hier een linkje om je te helpen) Zet er even kort bij

1.Mindhunter (briljant op feiten gebaseerd over oorsprong van VICAP en seriemoordenaar profilering)
2.Narcos (Escobar en het Calikartel)
3.House of Cards (al was het alleen maar om naar Spacey te kijken)
4.Marvel-Netflix (Daredevil/Jessica Jones/Luke Cage......)
5. White Gold (briljante foute 80s humor)
6. The Missing (knetterend spannende kinderontvoering)
7.Dear White People (heel origineel qua stijl ,high school dramedy)
8. The Killing (een van de meest onderschatte tv series all time...punt)
9. Ozark (breaking bad light) 
10..........

Er was er nog één maar ik kom er niet direct op , iets met jaren 80 pastiche kids, spanning en waanzinnig goede soundtrack...mmmmm

Edited by Marko
typo

hoe komt dat ...?? het is interessant om te weten, anders sla je zo'n topic meteen dood

Edited by Marko

Zelf kijk ik op moment The Walking Dead, Breaking Bad, Once upon a time,Stranger things...wacht op nieuwe seizoen van Homeland. 13 reasons why gekeken  beetje pouper, viel tegen. Maar er komt wel een 2de seizoen wie weet is de 2de seizoen wel beter.

14 uur geleden zei Marko:

hoe komt dat ...?? het is interessant om te weten, anders sla je zo'n topic meteen dood

I'm the thread killer, fear my wrath!

TV is eigenlijk sowieso niet echt mijn favoriete medium. Het duurt gewoon te lang over het algemeen om een verhaal te vertellen. Verspreid over een aantal weken valt dit niet altijd evenveel op, maar Netflix bingen word ik vaak snel beu helaas...

11 uur geleden zei 3PO:

The Walking Dead,

maandag!!! yeyeeehh 

11 uur geleden zei 3PO:

. 13 reasons

dat had ik nou ook, begon leuk maar bloedde al snel leeg. 

Edited by Marko

3 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

I'm the thread killer, fear my wrath!

TV is eigenlijk sowieso niet echt mijn favoriete medium. Het duurt gewoon te lang over het algemeen om een verhaal te vertellen. Verspreid over een aantal weken valt dit niet altijd evenveel op, maar Netflix bingen word ik vaak snel beu helaas...

dát hoor je mij niet zeggen, maar wel begrijpelijk.... ik zou zeggen kweek en paar koters , dan ben je blij dat je savonds mst de benen op de bank naar een ellenlang verhaal kunt kijken hahaha

Onlangs Netflix aangeschaft en meteen fan van Designated Survivor geworden. Het idee achter de serie is zo absurd dat het geweldig is om naar te kijken. Kiefer Sutherland zet een knappe prestatie neer als president Kirkman. 

Seizoen 1 van de serie reeds afgerond en kijk nu elke donderdag uit naar een nieuwe aflevering. 

Verder staan volgende series op het lijstje: The Crown, 13 Reasons Why & Stranger Things. 

Op 21-10-2017 at 00:28 zei Marko:

maandag!!! yeyeeehh 

dat had ik nou ook, begon leuk maar bloedde al snel leeg. 

Ja komt er toch een nieuw seizoen van Walking Dead? Ik dacht dat het weg zou gaan van Netflix....Tenminste dat zei iemand tegen mij is dit waar?

Op 22 oktober 2017 at 18:53 zei 3PO:

Ja komt er toch een nieuw seizoen van Walking Dead? Ik dacht dat het weg zou gaan van Netflix....Tenminste dat zei iemand tegen mij is dit waar?

Ja helaas, dat is waar. Netflix is de laatste tijd flink aan het dumpen en ook TWD heeft er aan moeten geloven.

Op de gewone tv, FOX, om precies te zijn. Is gisteravond seizoen 8 begonnen ........

Spoiler

....all out war!

Ja erg jammer Marko. Vind niet cool van Netflix maar inderdaad is het dan nog te zien op FOX. Ik ben nog niet zo ver met TWD...

17 uur geleden zei 3PO:

Ja erg jammer Marko. Vind niet cool van Netflix maar inderdaad is het dan nog te zien op FOX. Ik ben nog niet zo ver met TWD...

Krijg het idee dat ze langzamer hand alle niet netflix series aan het dumpen zijn. Als je daarbij de stijgende abonnementsprijs ziet, wordt Netflix straks gewoon de tweelingzus van HBO (on demand) als je dan ziet dat er steeds meer kwaliteits series worden gemaakt door andere 'merken' (abc, nbc, starz) ben ik benieuwd hoe dat voor ze gaat uitpakken......

Op 26-10-2017 at 12:18 zei Marko:

Krijg het idee dat ze langzamer hand alle niet netflix series aan het dumpen zijn. Als je daarbij de stijgende abonnementsprijs ziet, wordt Netflix straks gewoon de tweelingzus van HBO (on demand) als je dan ziet dat er steeds meer kwaliteits series worden gemaakt door andere 'merken' (abc, nbc, starz) ben ik benieuwd hoe dat voor ze gaat uitpakken......

Ja klopt dat idee krijg ik ook. Maar volgens mij hadden ze al bekend gemaakt dat ze meer van hun eigen series gaan maken. Ik het alleen jammer dat ze veel disney eraf hebben gehaald.

13 uur geleden zei 3PO:

. Ik het alleen jammer dat ze veel disney eraf hebben gehaald.

Ha das waar maar Disney gaat met zijn eigen "Netflix" komen! Dat wordt een must have

8 uur geleden zei Marko:

Ha das waar maar Disney gaat met zijn eigen "Netflix" komen! Dat wordt een must have

Ha, echt waar dat wist ik helemaal niet. Ja dat wordt zeker een must have...;-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now