Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

3PO

The Real me

Recommended Posts

Hallo Iedereen

Mij naam is Priya ik woon in Den Haag. Ik ben 26 jaar en ben werkzaam  in de branche gezondheidszorg.

Ik heb vroeger veel aan dans gedaan en enige optredens mogen doen. Naast dans heb ik een passie voor theater,  ik deel kunnen maken van een theater gezelschap (We're Back). Heb met deze gezelschap enige voorstellingen mogen optreden in Theater aan het spui. Helaas wegens subsidies konden we niet langer meer bestaan. Na We're Back heb  auditie gedaan voor yourstage festival. Heb met dit festival op Park pop mogen optreden. Naast mij passie voor dans en theater heb ik ook veel passie voor muziek. Ik heb naast dans en theater ook zanglessen gevolgd bij readytoplay. Helaas geen optredens gedaan ivm mij plankenkoorts.

Ik heb dus sinds kort een relatie met Ramon. Zijn liefde voor Star Wars heeft mij een aangestoken. Ik heb Star Wars fever. Hij heeft mij kennis  laten maken met de Star Wars films. En sinds dien heb ik meer interesse gekregen voor SW. Ik heb nog niet alle SW films gezien helaas, (komt nog). Hij heeft mij als het ware gezogen in zijn wereld vol liefde en passie voor Star Wars . Hij heeft mij veel verteld over zijn site Starwarsawakens.nl. Dus hier ben ik dan als youngling. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik hier ben. In ieder geval bedankt dat ik deel mag nemen. 

Btw mij vorige bericht was een trol actie helaas had Ramon mij door trololol

Groetjes Priya

Het meest schandelijke,  beste Priya , is dat je je als  Hagenees zijnde voordoet als Rijswijker, onvergeeflijk.xD

Mooie actie en in ieder geval hartelijk welkom! 

Hahaha leuk hoor.

Dank je wel. 

Ik vindt revenge of the sith wel bijzonder en a new hope. Verder moet ik nog kijken

En jij...?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now