Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Tickets binnen; ik was de eerste; Woe 20.00 in Arnhem IMAX.  Gaan we met z'n drieen. Kinepolis tickets voor de Laser Ultra 3D op 16 dec meteen na Ecobasecon zijn ook gelukt. YESSSSSSS!

IMG_1825.jpg

Edited by the Prosheshy

early in the mo'ning in den haag de double feature 07.00 met voorprogramma en zaterdag met kids kinepolis om 17.30 ook een double feature met Echobase Con. Zin in, maar duurt

11 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Oeioei EJ, dat wordt spoilers ontwijken die dag ;)

Inderdaad, ga 13 dec compleet offline. Tijdens TFA periode zag ik in een thread op FB dat Kylo Ren Han vermoordde. 

Onderweg naar de bioscoop (tijdens een wknd uitje London) mijn mond  gehouden t.o. mijn broer en 2 vrienden maar baalde er toch van dat al gelezen te hebben.

1 van ons ziet de film pas de zaterdag de 16e maar we hebben onderling afgesproken zoals bij Lucasfilm een of code secrecy in stand te houden voor 3 dagen.

en zag nou zelf; dat valt enorm mee itt de tijd van geheimhouding door werknemers etc van Lucasfilm/Disney.

Dat heb je als vrienden voor elkaar over. 

Edited by the Prosheshy

Zeer jammer dat er voor de 10u voorstellingen geen losse kaarten zijn (alleen in combinatie met TFA).

Hoop is gevestigd op de 11e of 12e....

8 minuten geleden zei Dennis:

Zeer jammer dat er voor de 10u voorstellingen geen losse kaarten zijn (alleen in combinatie met TFA).

Hoop is gevestigd op de 11e of 12e....

Iets zegt me dat dat bij jou/jullie helemaal goed gaat komen. Persvoorstelling Rogue One & TFA was je toch ook bij aanwezig?

1 minuut geleden zei the Prosheshy:

Iets zegt me dat dat bij jou/jullie helemaal goed gaat komen. Persvoorstelling Rogue One & TFA was je toch ook bij aanwezig?

Ik was bij de VIP premiere van The Phantom Menace en de perspremiere van Revenge of the Sith.

Ten tijde van TFA bestond SWA nog maar net en vorig jaar is Wesley naar de persprem van Rogue One geweest.

Afwachten wat er dit jaar gaat gebeuren maar met de crew van SWA naar TLJ zou de kroon op een topjaar zijn.

1 minuut geleden zei Dennis:

Ik was bij de VIP premiere van The Phantom Menace en de perspremiere van Revenge of the Sith.

Ten tijde van TFA bestond SWA nog maar net en vorig jaar is Wesley naar de persprem van Rogue One geweest.

Afwachten wat er dit jaar gaat gebeuren maar met de crew van SWA naar TLJ zou de kroon op een topjaar zijn.

Het is jullie van harte gegund. 

10 uur geleden zei the Prosheshy:

Daar sluit ik me bij aan, beste Nederlandse star wars website!! Period!

21 uur geleden zei Dennis:

Calvin was daar ook gewoon bij hoor ;)

Perspremière met 1 of 2 man moet idd geen punt zijn. VIP... unconfirmed maar we hebben goede hoop he.

Thanks lieverds :x

1 minuut geleden zei BoxerlessBossk:

Calvin was daar ook gewoon bij hoor ;)

Perspremière met 1 of 2 man moet idd geen punt zijn. VIP... unconfirmed maar we hebben goede hoop he.

Thanks lieverds :x

Calvin ook ja... maar namens IGN. ;)

21 uur geleden zei the Prosheshy:

Thnx!

11 uur geleden zei Marko:

Daar sluit ik me bij aan, beste Nederlandse star wars website!! Period!

Spread tha word brotha!

13 december toch ook nog kaartjes gekocht voor de marathon, 07:00 TFA en daarna TLJ. Ik heb voor dezelfde dag ook nog kaartjes voor 13:00 en 19:30. De middelste ga ik waarschijnlijk overslaan omdat ik nu ook de marathon doe. Erg onhandig van Vue om eerst alleen de avond kaartjes op de site te zetten, een paar uur later de middag, en een dag later de marathon aan te kondigen. Kost me in totaal maar 9 euro, maar toch, gooi gelijk al die tijden online :P

Op 11-10-2017 at 20:02 zei Dennis:

Calvin ook ja... maar namens IGN. 

Niet helemaal waar, ik heb toen twee plaatsen geregeld bij onze Disney contactpersoon. Calvin en Wesley hadden beiden namens SWA toestemming om aanwezig te zijn. 

In de VS en Londen heeft men vanuit IMAX toch extra leuke tickets en special giveaways....ben benieuwd waar men in NL mee komt (naast een Real 3D bril; die je kunt aanschaffen). Voor Rogue One gaf Pathe vorig jaar bij sommige dagscreenings de poster weg.

Aan de andere kant; in de VS kan men pas later dan in NL de film gaan bekijken of je moet de special Premiere in the Chinese Theatre in Los Angeles mogen bijwonen of een press screening.

Space_Bear_Regal_1000x1000_R5.jpg

Plus de AMC bioscopen delen deze print uit tijdens bezoeken van 17/24/31 dec of 1 jan,

SWVIII_A_web_RGB_Final-_AMC.jpg

Edited by the Prosheshy

3 uur geleden zei Marko:

Zo!! Dit is wel het star wars nieuws van deze week zeg.....

Echt he.

Ik verwacht die glazen medio april bij de plaatselijke prijsstunter.