Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

De uitnodigingskaarten voor de Wereldpremiere voor het Chinese theater in Los Angeles zijn de deur uit (Peter Mayhew zit een beetje te teasen op twitter).

IMG_2483.png

Gaat voor de selected few onderstaande boodschap "The Netherlands first; America second" dit keer niet op.........LOL

IMG_2481.jpg

5 uur geleden zei the Prosheshy:

De uitnodigingskaarten voor de Wereldpremiere voor het Chinese theater in Los Angeles zijn de deur uit (Peter Mayhew zit een beetje te teasen op twitter).

Het is in het El Capitan Theatre deze keer (ook op Hollywood blvd)

Daniel Logan showde gisteren op Facebook de complete uitnodiging (tijd en datum had hij afgeplakt)

42 minuten geleden zei the Prosheshy:

Ok, tnx. Welke datum denk jij?

Werkelijk geen idee. Zal wel 11 of 12  december zijn denk ik.

12 dec is i.e.g. de Premiere in de Royal Albert Hall in hartje Londen: ze verkopen mogelijk zelfs kaarten

https://www.royalalberthall.com/tickets/events/2017/star-wars-the-last-jedi-european-premiere/

STAR WARS: THE LAST JEDI - EUROPEAN PREMIERE

Tuesday 12 December 2017
Doors: 5:45pm
Starts: 7:30pm

Edited by the Prosheshy

Naast een IMAX voorstelling met o.a. mijn broer van The Last Jedi, de 2D voorsteling met (hopelijk) 6 acteurs/designers/pupeteers van The Last Jedi op zaterdagavond 16 dec in Kinepolis Utrecht is de 19e dec weer een voorstelling geboekt met onze oudste (in Pathe de Munt) maar nu in een voor mij nog enigszins onbekend format; 4DX. 

Wel ooit een korte film van Shrek gezien in het vroegere Warner Brothers park in Bottrop maar ik ben benieuwd hoe Pathe de 4DX experience bij Star Wars The Last Jedi gaat aanpakken

IMG_0185.png

Op ‎01‎-‎12‎-‎2017 at 16:20 zei the Prosheshy:

Naast een IMAX voorstelling met o.a. mijn broer van The Last Jedi, de 2D voorsteling met (hopelijk) 6 acteurs/designers/pupeteers van The Last Jedi op zaterdagavond 16 dec in Kinepolis Utrecht is de 19e dec weer een voorstelling geboekt met onze oudste (in Pathe de Munt) maar nu in een voor mij nog enigszins onbekend format; 4DX. 

Wel ooit een korte film van Shrek gezien in het vroegere Warner Brothers park in Bottrop maar ik ben benieuwd hoe Pathe de 4DX experience bij Star Wars The Last Jedi gaat aanpakken

En daar komt nu ook nog eens een gala premiere bij lees ik net!!! Gefeliciteerd met de prijs....

Thanks; echt even van; ‘breathe, just breathe.....toen ik het hoorde ..de kaarten van 13 dec heb ik echter ingeruild en tegoedbonnen voor gekregen van Pathe; die gaan gebruikt worden voor SOLO; A Star Wars Story in mei. (mijn broer vond het iets te scheutig worden zo door de week). 

begrijp ik.... vorige week het bericht dat de 4dx hier om de hoek draait.... maar even een weekje wachten dus!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now