Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

3PO

Hi there

Recommended Posts

Hallo iedereen bedankt voor deze warme welkom.

Ik wil mezelf kort voorstellen mij naam is Isabella veel mensen zeggen Isa vindt ik ook prima. ik ben 27 jaar woon in Rijswijk en werk als zzp-er.

Ik heb door mij vriend kennis kunnen maken met Star Wars. Voor dat ik hem kende heb ik nog nooit naar een film gekeken van Star Wars.

Ík kan nu wel zeggen dat ik een soort van fan ben omdat zijn liefde voor Star Wars mij heeft aangestoken. En persoonlijk vindt ik het ook bijzondere films.

Mij favoriete karakter is C3PO gewoon omdat hij humor heeft !

Ik hou het voor nu kort en krachtig.

Ben erg benieuwd naar de trailer van The Last Jedi

Groetjes

Isa

Xxx

Edited by 3PO

Ja gaaf, ik kreeg echt kippenvel zeker op moment dat Rey oog in oog stond met Kylo Ren en hij zijn hand uitreikt naar haar. Ik ben zo benieuwd naar de film kan niet wachten. Ik was helemaal in spanning, nu nog steeds een beetje. Haha

Welkom op het forum. C3PO is voor mij ook bijzonder; was de eerste Kenner action figure die ik als tienjarige in 1980 kocht na het zien van the Empire Strikes Back.

Veel plezier met momenteel zeer enerverende tijden in het Star Wars universum! 

Hi  dank je wel. Ja ik vond hem vooral leuk in A New Hope heerlijk sarcastisch en beetje negatief. Kon er wel om lachen.

Hoi Welkom....

C3PO wordt zeker gewaardeerd, als icoon (mascotte) voor star wars, maar ook zeker als symbool voor de diversiteit in het star wars universum..... hij is natuurlijk de goud geworden mr Humpries

Hi Marko  Dank je wel voor je verwelkoming wat vond jij van de trailer. Heb je al kaartjes voor The Last Jedi. Misschien wel leuk om daarvoor nog The Force Awakens te zien. Lijkt mij wel leuk. 

44 minuten geleden zei 3PO:

Hi Marko  Dank je wel voor je verwelkoming wat vond jij van de trailer. Heb je al kaartjes voor The Last Jedi. Misschien wel leuk om daarvoor nog The Force Awakens te zien. Lijkt mij wel leuk. 

zeker.... iedere star wars is top in bioscoop en zeker gevolgd door een nieuwe, ik héb idd kaartjes voor den haag 07.00 

Awesome ja, ik heb ook kaartjes zat echt letterlijk bij de pc in de gaten te houden om goede plekken te kunnen krijgen. Volgens mij is het vrij snel uitverkocht. Nog even volhouden tot zo ver is.....

in den haag viel het op zich wel mee gisteren, de middelste stoelen achter  waren al heel snel weg, maar alles links en rechts van het midden was prima, we hebben gisteravond6 mensen kaarten gekocht, prima plekken ! Zie trouwens dat je uit rijswijk komt, dus we zitten in de dezelfde voorstelling denk ik...

Ik kan niet wachten , maar zal wel moeten hahaha

Edited by Marko

Hi

Ja klopt, ik woon in Rijswijk. Ik ga  de film in vue cinema (dolby) kijken, zo ie zo voor de beleving is echt anders. Moet je ook eens een keer doen. Ik ga de film een paar keer kijken denk ik. Wie weet ga ik de film nog in den haag kijken, maar ga niet graag alleen naar een film ofzo XD. Heel soms doe ik het wel gewoon omdat het kan en ik dan de desbetreffende film wil zien. Veel plezier.

Edited by 3PO

ik ben een ( van de vele) keer TFA geweest in Vue Hilversum dat was inderdaad heel gaaf met dat ronde scherm en bizar geluid dat je kon voelen. 

Op 9-10-2017 at 22:48 zei 3PO:

Mij favoriete karakter is 3PO gewoon omdat hij humor heeft !

Dan hebben we hetzelfde favoriete personage. Ik heb de acteur, Anthony Daniels, tweemaal een weekend mogen assisteren (en hele gesprekken gevoerd) wat nog steeds een van de mooiste momenten uit mn fanbestaan is.

Op 10-10-2017 at 15:08 zei Marko:

Hoi Welkom....

C3PO wordt zeker gewaardeerd, als icoon (mascotte) voor star wars, maar ook zeker als symbool voor de diversiteit in het star wars universum..... hij is natuurlijk de goud geworden mr Humpries

Ik heb je al een keer gewaarschuwd wegens het dissen van C-3PO! Oppassen jij! :P  ;)

Hi Dennis. Dat lijkt mij erg gaaf om mee te maken. Wat een ervaring zeg. Ik heb wat interviews van je gelezen. Je zal wel trots zijn. Goed bezig. 

Nice try honey. ;)

Zoals Yoda in The Phantom Menace zei: "Always two there are; the master and the apprentice."

Dus nog even oefenen schat (maar liever niet hier).

Groetjes,

Master(troll)

P.S. Het echte topic staat hier: 

Guest
This topic is now closed to further replies.