Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

RogueLeader

Star Wars Fact Files

Recommended Posts

Ik ben totaal vergeten dat ik deze heb, maar toen ik laatst in mijn kast keek kwam ik tot de ontdekking dat ik over de Star Wars Fact Files beschik! Ik heb ze ooit gehad van mijn oma's buurman (connecties!) die ze niet meer hoefde. Het zijn een aantal binders vol met achtergrondinformatie over alle personages, vliegtuigen en planeten in Star Wars uitgegeven door Deagostini. Waarschijnlijk allemaal niet meer canon nu, maar toch leuk om te hebben.

Heeft iemand anders deze ook? Ik zal als ik thuis ben wat foto's plaatsen, als iemand daar behoefte aan heeft.

Jij hebt voorlopig genoeg vragen om in de quiz te stellen dus? ;)

Hahaha, ik denk het wel! Het is alweer een tijdje geleden sinds ik ze ingekeken heb, moet ze maar even afstoffen. Wie weet wat voor gekke informatie daar in staat!

Ik heb de verzameling ook. Ooit op MP gekocht voor 50 euro. Op verschillende pagina's heb ik handtekeningen staan van o.a. Kenny Baker. 

Jammer dat het niet meer canon is ( nooit geweest waarschijnlijk). 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now