Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
CptHansOlo

Verzamelaarsbeurs Utrecht (21 - 22 November)

Recommended Posts

Niet meer zo uitgebreid als het ooit was. Maar er zal nog steeds redelijk wat Star Wars merchandise te vinden zijn. 

De trein stopt bijna voor de deur. Dus, bereikbaarheid zal geen probleem zijn.

Jaren geleden ging ik hier zelfs 2x per jaar heen, als Utrechter is het voor mij om de hoek. Bedankt voor de herinnering, zo vlak voor de nieuwe film uitkomt is het een mooi moment om mijn Kylo Ren cosplay in het openbaar uit te proberen. Al besef ik me terwijl ik dit type dat de datum precies valt in het weekend na de release van Star Wars: Battlefront. Hmm.. even goed over nadenken! :) Ga jij er naar toe Hans?

Deze november ben ik er niet bij, maar volgend jaar april zeker wel. Ik spaar momenteel voor een vakantie dus ik heb geen geld :(. De verzamelaarsbeurs vind ik wel altijd een ontzettend leuk evenement, om natuurlijk wat platen te scoren en voor de grote hoeveelheid (Star Wars) spullen. En Utrecht is zelfs voor mij niet ver weg met de trein/auto.

Ola.

Kan iemand een beknopte beschrijving geven van wat dit is. Verzamelbeurs klinkt helder, maar ik lees star wars merchandise en Ramon schrijft over cos play. ....

Diverse hallen met antiek, strips, LPs.....you name it. 1 hal heeft filmmerch varierend van DVD tot plastic pupke. Niet bijster boeiend. Tevens zijn er wat acteurs die XOgold aka Tino Knutsen  steeds meeneemt (deze keer iets van 25 uit SW; met name de 3e alien van rechts categorie). Verder lopen er verklede fans rond.

Ik kwam er tot een paar jaar geleden altijd...maar dan voor de gezelligheid en bekenden te zien. Leuk tussendoortje, maar geen FACTS oid.

Edited by Starkiller
  • Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this