Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Onderwaterscene Ahch-to?

Recommended Posts

Enige tijd geleden zag ik in de behind the scenes reel van The Last Jedi een waterbasis waar Rey in dook.

Toch wel interessant om je af te vragen waarom er onderwaterscenes in de film zullen zitten?

Wellicht is hier het antwoord te vinden:

Spoiler

TLJ_Ahch-to-_X-wing-_T-70.jpg

Als ik me niet vergist is dat de nieuwere T-70 X-wing fighter (van Luke die zijn sporen probeert te wissen?) op de bodem van de zee rondom Ahch-to?

Ik ben erg benieuwd welke geheimen de flora en fauna van Ahch-to zich gaat prijsgeven (Porgs) in bv. deze onderwaterscenes en het verhaal van de X-wing T-70 fighter.

Ik hoop echt niet op een ESB look-a-like scene waarin Rey de T-70 uit het water moet zien te krijgen......

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Wellicht is hier het antwoord te vinden:

Inhoud verbergen

Als ik me niet vergist is dat de nieuwere T-70 X-wing fighter (van Luke die zijn sporen probeert te wissen?) op de bodem van de zee rondom Ahch-to?

Mocht je je niet kunnen beheersen:
https://www.starwarsnewsnet.com/2017/09/empires-full-cover-story-on-star-wars-the-last-jedi.html

Edited by Christian

Spoiler

Rey zal het opnemen tegen een gigantisch beest in het water. Schijnbaar is dit een soort beschermheer van het eiland. Misschien moet ze eerst bewijzen dat ze waardig is oid.

Making Star Wars had het hier maanden geleden al over. Een onderwaterscene staat idd op het schema.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this