Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

RoyVisser

Hallo mede fans!

Recommended Posts

Hoi allemaal! Ik kwam het kaartje van de website tegen op amsterdam comic con op een van de tafels in het snack gedeelte. Gelijk maar in mijn tas gestoken want een nederlands forum heb ik nog niet eerder kunnen vinden! Ook gelijk wel een van de betere dingen die ik er vandaan heb gehaald, want dutch comic con blijft toch echt wel een tikje sterker in mijn mening. (op de celebs na dan..)

Maar daar gaat het hier natuurlijk niet over! Ik ben Roy Visser, 36 jaar, en al 25 jaar groot Star Wars fan. Self Proclaimed Prequelist (nee het zijn niet de beste films, maar het is Star Wars naar George Lucas zijn visie, met heel veel mooie toevoeging op de Star Wars Canon), Groot verzamelaar (met name Hot Toys), Trouw luisteraar naar verschillende SW Podcasts en trouw kijker/lezer van alles wat Star Wars Canon is.

ik hoop hier een beetje mijn draai te kunnen vinden, en kijken of ik meer kennis op kan doen en mijn enthusiasme op verschillende gebieden kan delen.

Edited by RoyVisser

Hoi Roy, welkom op de site! Veel plezier alvast. Ik ben benieuwd wat je van de nieuwe canon vind. En lees je geen enkel legends verhaal? 

9 uur geleden zei RoyVisser:

Hoi allemaal! Ik kwam het kaartje van de website tegen op amsterdam comic con op een van de tafels in het snack gedeelte. Gelijk maar in mijn tas gestoken want een nederlands forum heb ik nog niet eerder kunnen vinden! Ook gelijk wel een van de betere dingen die ik er vandaan heb gehaald, want dutch comic con blijft toch echt wel een tikje sterker in mijn mening. (op de celebs na dan..)

LOL. Van de SWA crew was alleen Ramon op ACC en hij stuurde me een bericht dat de kaartjes zo lekker liepen! Jij bewijst nu het nut ervan! :D

(overigens 100% eens met de rest... op DCC zijn we hopelijk allemaal (?) van de partij).

16 uur geleden zei RoyVisser:

Trouw luisteraar naar verschillende SW Podcasts

Ola Rob, leuk dat je ook komt meepraten bij deze club... Welke podcasts doe je? En nog een vraag, wat zijn je 3 favoriete canon novels?

22 uur geleden zei RoyVisser:

Hoi allemaal! Ik kwam het kaartje van de website tegen op amsterdam comic con

.... op Dutch Comic Con zul je deze kunnen vinden ;)

o7pymr.jpg

Hee @RoyVisser, geweldig om te lezen dat het neerleggen van een paar kaartjes daadwerkelijk nut heeft! Welkom en veel plezier hier! 

Ook leuk om te lezen dat je Hot Toys verzamelt (ik spiekte net al even in je andere topic), zelf ben ik eerder dit jaar begonnen met Chewbacca, Han Solo (beiden ANH) en Yoda uit ESB. In de pre-order staan Leia uit ESB, Luke uit ROTJ en vandaag heb ik zowaar m'n eerste Premium Formats besteld i.c.m. de Force Friday sale: C-3PO en R2-D2.

Het zal echter nog wel even duren voordat mijn verzameling ook maar enigszins in de buurt komt van die van jou!

Ben je er in november weer bij op DCC? ;)

10 uur geleden zei Marko:

Ola Roy, leuk dat je ook komt meepraten bij deze club... Welke podcasts doe je? En nog een vraag, wat zijn je 3 favoriete canon novels?

Ik luister vooral naar de Podcasts van Collider omdat die mijn globale interesse in films en series redelijk coveren. Die hebben wekelijks The Collider Jedi Council. Daarnaast ForceCenter en voorheen Jedi Alliance. Wanneer ik daar doorheen ben of er is een nieuwe film uit of boek waar ik interesse in heb dan wend ik me nog wel eens naar Rebel Force Radio of eentje die ik tegenkom als ik er op zoek. 

Kwa favoriete Canon novels moet ik bekennen dat ik helaas nog maar 5tal boeken heb staan (Catalyst/Lost Stars/Lords of the Sith/Bloodline en de boekversie van TFA en een proloog naar TFA) en ze nog niet allemaal heb kunnen lezen. En dan komt er volgende week nog een Phasma en Leia boek uit welke beide erg interessant klinken, en Tarkin wil ik ook nog graag lezen.. Daarnaast heb ik ook nog een hele reeks comics welke ik bij probeer te houden. Ik ben er lekker zoet mee dus ;) Ik hoop er in de wintertijden iets meer tijd voor te hebben.

5 uur geleden zei Dennis:

.... op Dutch Comic Con zul je deze kunnen vinden ;)

o7pymr.jpg

ik meen me zelfs te herinneren dat ik bij de vorige Dutch Con ik ook al een kaartje van jullie gepakt heb? Alleen geen idee waar die gebleven is..

4 uur geleden zei Ramon:

Hee @RoyVisser, geweldig om te lezen dat het neerleggen van een paar kaartjes daadwerkelijk nut heeft! Welkom en veel plezier hier! 

Ook leuk om te lezen dat je Hot Toys verzamelt (ik spiekte net al even in je andere topic), zelf ben ik eerder dit jaar begonnen met Chewbacca, Han Solo (beiden ANH) en Yoda uit ESB. In de pre-order staan Leia uit ESB, Luke uit ROTJ en vandaag heb ik zowaar m'n eerste Premium Formats besteld i.c.m. de Force Friday sale: C-3PO en R2-D2.

Het zal echter nog wel even duren voordat mijn verzameling ook maar enigszins in de buurt komt van die van jou!

Ben je er in november weer bij op DCC? ;)

Het is een gevaarlijke en verslavende verzameling. Kijk uit want het gaat heel erg snel ;) Ik zit nu op 35 (en dan tel ik de berg pre-orders niet eens mee) iets waar ik een paar jaar geleden alleen nog maar van kon dromen. Mijn Star Wars gerelateerde Pre-Orders: Jyn Erso, K-2SO, Leia ESB, Luke RotJ, Tarkin ANH en Anakin RotS. Is altijd alleen zo lang wachten tot ze uit komen. Vandaag nog een Death Trooper aan de collectie toegevoegd, zodra die binnen is plaats ik wel even fotootje :) En naar DCC gaan we zeker, deden altijd alleen die in het voorjaar beide dagen, maar onze nerdheid vraagt meer voeding en die werd afgelopen jaren niet door ACC gestild in de zomer.

Je hebt overigens met Chewbacca wel een van mijn favorieten, je moet even handig zijn met de borstel, maar samen met Han is het toch echt wel een enorme blikvanger. Premium formats ga ik maar gewoon niet aan beginnen, anders is het einde helemaal zoek, wel jaloers though ;)

merk nu de multi quote optie pas op, excuses! Iedereen bedankt voor het welkom heten in ieder geval :)

Edited by RoyVisser

8 uur geleden zei RoyVisser:

Kwa favoriete Canon novels moet ik bekennen dat ik helaas nog maar 5tal boeken heb staan (Catalyst/Lost Stars/Lords of the Sith/Bloodline en de boekversie van TFA en een proloog naar TFA) en ze nog niet allemaal heb kunnen lezen. En dan komt er volgende week nog een Phasma en Leia boek uit welke beide erg interessant klinken, en Tarkin wil ik ook nog graag lezen.. Daarnaast heb ik ook nog een hele reeks comics welke ik bij probeer te houden. Ik ben er lekker zoet mee dus ;) Ik hoop er in de wintertijden iets meer tijd voor te hebben.

Met Lost Stars en Bloodline heb je dan iig mijn favorieten al te pakken!
Phasma en Leia zijn overigens al uit, er zijn alleen helaas schijnbaar weer eens leveringsproblemen naar ons kleine kikkerlandje... Maar allebei zeker de moeite waard.

8 uur geleden zei RoyVisser:

ik meen me zelfs te herinneren dat ik bij de vorige Dutch Con ik ook al een kaartje van jullie gepakt heb? Alleen geen idee waar die gebleven is..

Dat zou je je goed kunnen herinneren, op bijna iedere comic con in de buurt is er wel iemand van ons te vinden (en meestal is het die gek van een @Ramon;)

Anyway, welkom!