Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Force Awakens merchandise

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Marko:

Ben vandaag even naar binnen gegaan vooral voor jr's echt hele toffe spullen.  Volwassenen met name tshirts, maar ook weleen paar leuke. Witte phasma bijv.

Ik begin ondertussen wel een beetje kylo/trooper moe te worden het lijkt wel alsof alle licenties daarop afgegeven zijn. Dat was bij de Primark ook al zo....

Buiten Kylo, Phasma, Troopers, Rey, Finn, BB8 (en soms Chewbacca en Dameron) kom je amper wat tegen (op welk gebied dan ook). Zelfs Han staat nergens op zo lijkt het. Snoke, Luke en Maz worden nog geheim gehouden en figuren als Leia, Hux, Ackbar etc spreken de grote massa te weinig aan.

Hoe kan je nou bij de Toys XL werken en gewoon nul interesse hebben om ook maar iets goed te schrijven wat over Darth Vader gaat?

Regardless, ze hebben bij de vestiging hier in de buurt al best een tijd een hele Star Wars muur, maar vooralsnog het enige nieuwe dat ik gespot heb staat meters verderop bij de LEGO :P

7 minuten geleden zei Johan skywalker:

Hoi allemaal ik ben opzoek naar rey's speeder wie weet waar ik die kan krijgen  help me your my only hope

Bedoel je LEGO? Kun je iets specifieker zijn? :P

55 minuten geleden zei Alfons:

Ikzelf ga toch meer NerdItems.com in de gaten houden. ToysXL is toch vrij prijzig. 

Zojuist gekeken en een paar zaken vallen me op:

De items die men hier heeft zijn geen dingen die ToysXL heeft (dus de vergelijking snap ik niet helemaal)

Verder is Nerditems niet perse goedkoop; voor een RotJ poster vraagt men € 20,57; bij Allposters.nl is dezelfde poster € 7,99

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this