Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Force Awakens merchandise

Recommended Posts

4 september is gekomen en gegaan, en ik ben al langs meerdere winkels gewest, maar het enige dat ik tot nog toe gezien heb mbt TFA zijn de peperdure Lego-sets. Ik wilde eigenlijk gewoon een kleine Kylo en/of Phasma op mn bureau hebben, maar tot nog toe niks gespot.

Hebben jullie hier meer geluk mee gehad of loopt NL gewoon zo gruwelijk achter?

In het Intertoys catalogus boekje valt er genoeg Star Wars te zien. Ben alleen niet in de winkel gaan kijken. Maar iemand op Facebook maakte wel foto's van zijn lokale Intertoys en Bart Smit (Eindhoven), die hebben wel een Star Wars muurtje met allerlei merchandise. Nouja, wat action figures, veel Lego en een paar lightsabers voornamelijk. Het lijkt erop dat het hier nog niet echt leeft. ;)

De 10-jarige in mij schreeuwt om de Star Wars LEGO, maar mijn bankrekening gilt "NEEE!". Ik kom niet vaak in de speelgoedwinkel dus ik weet niet of er al veel merchandise is, maar ik denk dat het in de komende maanden (en zeker na de release van de film) erg zal toenemen.

Helaas hebben we in Nederland ook geen Disney Stores. In het buitenland zijn sommige winkels helemaal omgebouwd tot Star Wars Disney Store. 

Hebben jullie hier meer geluk mee gehad of loopt NL gewoon zo gruwelijk achter?

NL loopt altijd achter met dit soort zaken en er is hier veel minder te koop dan in de UK/USA.

Voor mn zoontje van 4 (die geheel toevallig Lucas heet xD) heb ik de Lightsaber van Kylo Ren gehaald bij Intertoys. Kunnen we vechten, want hij speelt nu met een oude lightsaber van Qui-Gon. Voor mn dochtertje hoop ik nog een shirtje van Rey (of Leia) te vinden.

Verder bestel ik alles in het buitenland, is vaak nog goedkoper ook.

Kylo's saber en de Sphero BB-8 heb ik ook gezien, in de Mediamarkt of all places. Zeer aanlokkelijk, maar 170,- voor een robotje is net wat duur, daar koop ik wel een hond voor :P

Naar mijn idee staan de winkels inmiddels vol!  Intertoys Den Haag Centrum in ieder geval.  Actie figuren cq voertuigen en die grote 'barbie size' dingen eveneens

Kylo's saber en de Sphero BB-8 heb ik ook gezien, in de Mediamarkt of all places. Zeer aanlokkelijk, maar 170,- voor een robotje is net wat duur, daar koop ik wel een hond voor :P

De Hasbro lightsaber van Kylo? :o

Indien jullie deze bedoelen:

Die heb ik een week of 3 geleden bij de Intertoys gehaald voor de kids. Was € 17 meen ik.

Star-Wars-Bladebuilders-Kylo-Ren-Lightsa

Indien jullie deze bedoelen:

Die heb ik een week of 3 geleden bij de Intertoys gehaald voor de kids. Was € 17 meen ik.

Star-Wars-Bladebuilders-Kylo-Ren-Lightsa

Nope, dat is kinderspeelgoed waarmee je je eigen lightsabers in elkaar kunt zetten (bestaat uit losse onderdelen). De Hasbro versie is meer een collector's item en kost ruim € 200.-

Documents4.jpg

Voor mn dochtertje hoop ik nog een shirtje van Rey (of Leia) te vinden.

Verder bestel ik alles in het buitenland, is vaak nog goedkoper ook.

Voor Father and Son mooie thirts ingeslagen deze week. Een vraagje Starkiller, heb jij al iets gevonden met Leia of Rey. Ik heb ruim een uur zitten googelen, zonder succes, ik heb een force sensitive tweeling (meisjes) van 3. 

Anybody else tips zijn welkom!

Voor Father and Son mooie thirts ingeslagen deze week. Een vraagje Starkiller, heb jij al iets gevonden met Leia of Rey. Ik heb ruim een uur zitten googelen, zonder succes, ik heb een force sensitive tweeling (meisjes) van 3. 

Ik hoop dat dit niet het Black Widow verhaal gaat worden...

Ben ik de enige die wacht met het kopen van merchandise totdat de film uit is? Wil eerst graag overtuigd zijn voordat ik mijn huis vol zet met BB-8's en Resistance X-Wings :P. Maar dat is overigens wel ontzettend moeilijk. Die merchandise is wel érg hard.

Ik heb daar (Rey/Leia spul) nog niet actief naar gezocht.

Begin 2016 gaan we weer naar Disneyland; daar zal het dan wel vol liggen met SW kledij en andere merchandise voor kiddos.

Slecht aanbod hoor, maar zoiets? Anders wellicht hier? Iets van Leia/Rey vinden lijkt inderdaad vrij lastig, al vind ik hier nog een pyjama, maar ik denk dat dit niet de dingen zijn die je zoekt. Zal straks nog even kijken en als ik wat interessants vindt zal ik het melden!

T*ring. Hier staat fraai spul bij (shirts en andere meuk). Extra koffer meenemen in Maart xD

Ah, de Disney Store. You will never find a more wretched hive of merchandise and collectibles...

Ik mis toch enigzins die girlie touch.  Die ukkies dragen nu vaak de oude tshirts van mijn zoontje, maar dat blijven toch jongens tshirts. Met de komst van een vrouwelijke hoofdrol en de door mevrouw Kennedy beloofde emancipation, had ik op op z''n  minst wat roze Rey of Leia wear verwacht.

Zelf werd ik getipt en heb een aantal hele aardige TFA shirts voor mezelf aangeschaft... voor wènag! Bij de Primark!!

Een vraag aan allen. Weet iemand misschien of er nog mooi bordspellen gaan verschijnen?

Om precies te zijn, ik aas al een poosje op een mooi Star Wars schaakspel en dan het liefst tegen een normale prijs

Een vraag aan allen. Weet iemand misschien of er nog mooi bordspellen gaan verschijnen?

Om precies te zijn, ik aas al een poosje op een mooi Star Wars schaakspel en dan het liefst tegen een normale prijs

Ik denk dat Disney na de release van The Force Awakens helemaal los gaat met merchandise. Ik denk dat bordspellen daar zeker weten bijhoren. Het zou me niet verbazen als we zelfs Star Wars WC-papier krijgen binnenkort :P 

Imperial Assault. Zie de thread die ik onlangs heb aangemaakt. Een beter bordspel ga je niet vinden.

Ben vandaag even naar binnen gegaan vooral voor jr's echt hele toffe spullen.  Volwassenen met name tshirts, maar ook weleen paar leuke. Witte phasma bijv.

Ik begin ondertussen wel een beetje kylo/trooper moe te worden het lijkt wel alsof alle licenties daarop afgegeven zijn. Dat was bij de Primark ook al zo....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this