Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Christian

Nieuw

Recommended Posts

Hello there!

Ik ben Christian, 41 jaar, vader van 2 dochters (9 en 8), ook besmet met SW-virus.  In mijn omgeving zijn maar weinig mensen waarmee ik over SW kan praten, fantaseren, etc. dus ik verwacht me hier wel thuis te voelen ;-)

Eerste keer dat ik SW zag, viel ik gelijk met mijn neus in de boter. In de plaatselijke bios gin ROTJ in premiere met een marathon vertoning en werd ik dus getrakteerd op alle 3 Originals. De dag erna naar de speelgoedwinkel gegaan en mijn allereerste action-figure gekregen: R2-D2 (ESB variant met sensorscope). De collectie werd snel uitgebreid, maar onderweg wel eea verloren. De kinderen vermaken zich nu prima met wat er van over is gebleven. 

Tot ziens op het forum!

Gr,
Christian

@Christian Van harte welkom op het forum. Leuk dat je de liefde voor SW over kan dragen op je dochters! Hopelijk heb je het hier naar je zin. :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now