Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Dutch Comic Con: winter edition, 18 & 19 november 2017, Utrecht

Recommended Posts

Moi....helaas op eigen titel :) en dus met de gehele familie, auf samstag.

Hoop dan ook dat DCC het enige dat ACC goed deed overneemt, namelijk interactieve gesponsorde dingen (destijds was er een daredevil, Jessica jones en Walking dead foto dingetje)

4 uur geleden zei Marko:

wat dacht je....  zet maar een stoel neer, ik ben niet meer weg te slaan. Echt zo vet kicke dit!!

Van een van onze eerste (en trouwste) fans had ik niks anders verwacht! :P

Op ‎28‎-‎10‎-‎2017 at 17:15 zei Dennis:

Van een van onze eerste (en trouwste) fans had ik niks anders verwacht! :P

you may call me....grandmaster

(ben benieuwd wanneer de SWA tshirts voor mensen met deze status beschikbaar komen.....)

14 uur geleden zei Ramon:

Als @Marko er echt een wil hebben, kunnen we dat vast wel regelen. ;)

YEEEHHH!

15 uur geleden zei Dennis:

Ik vrees dat je daarvoor crewstatus moet hebben...?

BOOEEEHHH!!

maar ......crew status kan inderdaad niet natuurlijk dat kan ook gewoon niet, iets met confronterende belangen (Stranger Things NL)  etc!! maar GOLDMEMBER....I done deserve that shit ;) 

Afbeeldingsresultaat voor goldmember

DCC ziet er qua Star Wars steeds beter uit! Denk dat het mij wel gaat lukken qua planning. 10.15 staat Joonas al op de main stage zaterdag en 10.45-11.00 in de photobooth voor wie geintereseerd is in deze main character uit TFA, TLJ & SOLO; a Star Wars Story

Dit zullen waarschijnlijk wel de 10 tafel foto's waaruit men kan kiezen; handtekening is bevestigd door de organisatie vanuit een FB berichtje van een fan die DCC had gemaild en is 30 EU: http://fortheloveofsci-fi.com/joonas-suotamo

Als ik em goed geprint krijg ga ik voor deze foto van de set van SOLO:

Set-_SOLO.jpg

IMG_2304.png

Edited by the Prosheshy

4 uur geleden zei the Prosheshy:

DCC ziet er qua Star Wars steeds beter uit! Denk dat het mij wel gaat lukken qua planning. 10.15 staat Joonas al op de main stage zaterdag en 10.45-11.00 in de photobooth voor wie geintereseerd is in deze main character uit TFA, TLJ & SOLO; a Star Wars Story

Op zaterdag staat hij om 17u op de main stage. 10:15 is op zondag.

43 minuten geleden zei the Prosheshy:

Nespresso

45 minuten geleden zei the Prosheshy:

hup naar de SWA stand.

What else?

Is die Solo foto serieus? No offense maar die is wazig en onscherp. De gezichten zijn vegen. Er zijn zoveel scherpe pix... waarom niet daar een van?

Ja, ik kan nergens een scherpe foto van SOLO vinden met Chewie erop; balen....de foto met Phil Lord en Christopher Miller in de Falcon gaat het sowieso niet worden.

Maar die van Rey & Chewie in de Falcon ligt gelukkig ook op de tafel bij Joonas dus die wordt het denk ik. 

29 minuten geleden zei the Prosheshy:

Ja, ik kan nergens een scherpe foto van SOLO vinden met Chewie erop; balen....de foto met Phil Lord en Christopher Miller in de Falcon gaat het sowieso niet worden.

Van Solo is er ook nog maar 1 scherpe foto: die met Lord Miller.

Waarom niet zoiets?

lr20151224-reelreviewsjpg-c2390f2263879f

Edited by Dennis