Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Eau de Parfum aanbieding

Recommended Posts

Ik kwam vandaag (geldt ook alleen vandaag 11 aug) deze Star Wars actie tegen: Eua de Parfum; 11,95:

Er zijn 6 verschillende geuren: Light, Dark, Galaxy, Rey, Revenge en Droid. 

http://www.ibood.com/sports-fashion-nl/nl/product-specs/27406/72473/star-wars-eau-de-parfum.html?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_campaign=NL_template_1&emh=adc34cd0bfab3215cdcffedce3ae76ae

Als je je aanmeldt voor de  IBood nieuwsbrief krijg je nog een code voor gratis verzending. 

star-wars-eau-de-parfum.jpg

star-wars-eau-de-parfum_2.jpg

star-wars-eau-de-parfum_3.jpg

star-wars-eau-de-parfum_1.jpg

• Upvote 1

Lijkt mij een gevalletje "we plakken het SW logo op bocht zodat het verkoopt".

Geen concurrentie voor Hugo, Giorgio, Jean-Paul en Coco.

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Want bij die parfums gaat het om meer dan alleen het naampje dat erop zit :|

De kwaliteit van D&G, Chanel etc is (imo althans) inderdaad beter dan -pak m beet- Bruno Banani.

wauw dit forum gaat echt de diepte in op ieder onderwerp het is nu wachten op een uiteenzetting van de grondstoffen die bruno banani gebruikt versus die van isey miyake (mijn favoriete smell)

Vrouwlief werkt bij de spaanse confectie gigant en die hadden een aantal star wars luchtjes vorige jaar al. Rook best aardig. Overigens moet je dit dus niet vergelljken met een dure a-designer geur maar met genre kruidvat en dan is het best leuk om een onfris lichaamsluchtje te maskeren.

17 uur geleden zei Marko:

wauw dit forum gaat echt de diepte in op ieder onderwerp het is nu wachten op een uiteenzetting van de grondstoffen die bruno banani gebruikt versus die van isey miyake (mijn favoriete smell)

...en we weten nu al van 2 leden hun favoriet!

Mijn 'duit in t zakje': Prada en Givenchy.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now