Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Pssshht, niet doorvertellen!

Er zijn 100 arrangementkaarten vrij voor de film van 23:00 op 16 december voor de echte Star Wars fans. Wat zit hier allemaal in? Ten eerste zal er vanaf ongeveer 20:00 een pre-party plaatsvinden bij Soups&Shakes. Met echte Star Wars cocktails en muziek gaan we daar een mooi begin van de avond maken. Rond een uur of 10 vertrekken we naar Pathé bioscoop waar verse Blue Milk en een hapje geserveerd zal worden in een Star Wars VIP-ruimte. Verder zal iedereen een Star Wars keycoard krijgen met een golden ticket, de speciale Star Wars iMax-bril, Stormtrooper bescherming en extra forcekrachten. Uiteraard zit hier het kaartje voor de film ook bij.
Kosten hiervoor zullen waarschijnlijk  25 euro bedragen, maar we proberen de prijs nog omlaag te krijgen of er meer in te stoppen!

opgeven kan hier en op is op!

7 hours ago, BoxerlessBossk said:

Kostte me drie seconden, Pathé Unlimited is handig.

Prijs is het al waard voor een voorstelling met hardcore fans bijwonen toch? Count me in!

your on the list

13 minuten geleden zei BasvanDun:

Ik heb al gewoon kaarten voor die voorstelling van 11 uur. Net als voor 11 uur in de ochtend. En om 2 uur. En om 5 uur. En om 8 uur...

Wel slecht dat je geen kaarten hebt voor de VIP voorstelling van 10:00 (ochtend) in de Euroscoop 😃

1 uur geleden zei CptHansOlo:

Wel slecht dat je geen kaarten hebt voor de VIP voorstelling van 10:00 (ochtend) in de Euroscoop 😃

Je kan niet alles hebben in het leven 9_9

2 uur geleden zei CptHansOlo:

Ik zal altijd de Pathe boven de Euroscoop verkiezen in Tilburg. Dat geluid daar.... nee... Ik ga wel gewoon naar Imax ;-)

ojojo wat ben ik jaloers. Dit ziet er erg tof uit. Toch waag ik mijn kansen en rijd niet naar Tilburg, ik vind de afstand, ook in relatie tot de tijd, net even te groot . Ik wens jullie allen wel heel veel plezier daar....

Het andere premiere event in Tilburg.

Have You felt it ???? There is an Awakening in Euroscoop Tilburg !!!

Star Wars Ep VII The Force Awakens VIP premiere !!!

Dit event moet je meemaken, 16 Dec om 10.00h s'ochtends gaat gebeuren wat geen enkele Star Wars fan ooit had durven dromen. Dan gaat Star Wars Episode 7 The Force Awakens in premiere... en wel op een hele speciale manier. Er zullen figuren uit het Star Wars universum aanwezig zijn waarmee je op de foto kunt...er is een groot Green Screen waarmee we je in een handomdraai in een aantal scene's uit de Star Wars saga kunnen plaatsen. Ook is er een hele speciale foto tentoonstelling te zien, met foto's die nog nooit eerder vertoond zijn. Je krijgt een goodie bag en er is speciaal voor deze vip voorstelling aan Star Wars hapjes en drankjes gedacht ipv de standaard fles cola en zak popcorn ( die uiteraard ook gewoon te koop zijn )!!! 
Ook zijn er stands met Star Wars merchandise aanwezig.

Kortom dit wordt een premiere die je niet mag missen, dus wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar !!!! 

Kaarten zijn verkrijgbaar via euroscoop Tilburg!!!

May the Force be With You !!!!
Ps dit bericht delen wordt erg op prijs gesteld ....😊

Wtf...wat  heeft Tilburg dat onze regeringsstad, hoofdstad van ZuidHolland en koninklijke residentie niet heeft.....?
* bereikt punt dat jaloezie omslaat in frustratie*

2 uur geleden zei Marko:

Wtf...wat  heeft Tilburg dat onze regeringsstad, hoofdstad van ZuidHolland en koninklijke residentie niet heeft.....?
* bereikt punt dat jaloezie omslaat in frustratie*

Gemotiveerde Star Wars fans. 😁

5 uur geleden zei CptHansOlo:

Er zullen figuren uit het Star Wars universum aanwezig zijn waarmee je op de foto kunt... Ook is er een hele speciale foto tentoonstelling te zien, met foto's die nog nooit eerder vertoond zijn.

Dat eerste: 501st die op meerdere evenementen in NL zijn?

Tweede: StarWarsArchives?

1 uur geleden zei CptHansOlo:

Gemotiveerde Star Wars fans. 😁

Hahaha jaja dat moet het zijn en een hoog midichlorians gehalte inde lucht! Tja wij hebben een ShariaDriehoek, je kunt niet alles hebben :)  

Ik weet eigenlijk ook helemaal niet of er met of iom de Pathé wat wordt geregeld in DH. Ik ga maar eens een mailtje sturen naar Pathé.

On 11/18/2015, 2:15:36, BasvanDun said:
On 11/20/2015, 8:46:57, CptHansOlo said:

Het andere premiere event in Tilburg.

Have You felt it ???? There is an Awakening in Euroscoop Tilburg !!!

Star Wars Ep VII The Force Awakens VIP premiere !!!

Dit event moet je meemaken, 16 Dec om 10.00h s'ochtends gaat gebeuren wat geen enkele Star Wars fan ooit had durven dromen. Dan gaat Star Wars Episode 7 The Force Awakens in premiere... en wel op een hele speciale manier. Er zullen figuren uit het Star Wars universum aanwezig zijn waarmee je op de foto kunt...er is een groot Green Screen waarmee we je in een handomdraai in een aantal scene's uit de Star Wars saga kunnen plaatsen. Ook is er een hele speciale foto tentoonstelling te zien, met foto's die nog nooit eerder vertoond zijn. Je krijgt een goodie bag en er is speciaal voor deze vip voorstelling aan Star Wars hapjes en drankjes gedacht ipv de standaard fles cola en zak popcorn ( die uiteraard ook gewoon te koop zijn )!!! 
Ook zijn er stands met Star Wars merchandise aanwezig.

Kortom dit wordt een premiere die je niet mag missen, dus wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar !!!! 

Kaarten zijn verkrijgbaar via euroscoop Tilburg!!!

May the Force be With You !!!!
Ps dit bericht delen wordt erg op prijs gesteld ....😊

Ik zal altijd de Pathe boven de Euroscoop verkiezen in Tilburg. Dat geluid daar.... nee... Ik ga wel gewoon naar Imax ;-)

Is mijn post nu gehackt?

:)

- Vanaf 19:30 een pre-party bij Soups&Shakes met onder andere: - Lezing door Vincent van den Ouden over George Lucas
- Star Wars muziek
- Speciale Star Wars hapjes
- Yoda Soda cocktail
- Blue Milk
- Bijzonder begeleiding naar de bioscoop

- Ticket voor de 23:00 film
- IMAX bril (Limited edition Star Wars bril ook te koop, prijs: €5)
- Speciale gezamenlijke plek in de bioscoop

U kunt uw kaarten bij Soups&Shakes kopen of op internet via deze link:

http://eventix.nl/event/13217

Zorg ervoor dat u duidelijk uw naam noteert bij het bestellen zodat wij deze kunnen afstrepen op de eerder gemaakte bestellijst.

Als er mensen morgen naar één of beide events in Tilburg gaan, en een praatje willen maken. Ik ben te herkennen aan een rood Return o.t. Jedi T-shirt. 

Voor de mensen die naar andere lokaties gaan, heel veel plezier gewenst.

Ja ik ben ik benieuwd. In Den Haag was het treurig.

Aan de mensen met wie ik was al gezegd dat we de volgende keer naar Tilburg rijden😆 

Edited by Marko

Het was wel gezellie. Maar dat was meer omdat er een hoop bekende bij elkaar waren. 

Ik ben maar heel even bij de pre-party geweest, vanwege last met mijn knie. Het was een staan feestje, en dat ging ik niet een paar uur volhouden. Dus ben ik terug naar de Pathé gegaan, waar ik nog een beetje kon zitten. 

Met de standhouders in de Pathé, was het iedere keer een drukte bij het leeglopen van de zaal. De verkopen vielen een beetje tegen, maar de meesten vonden het ook wel gezellig. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now