Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

....niet originele muziek in films

Recommended Posts

Hoe werkt dat eigenlijk, worden er rechten verkocht voor bepaalde nummers, waardoor nummers in een bepaalde periode ineens vaker wordt gebruikt? Zo hoor ik in een korte tijd al een paar keer Immigration Day (LedZep) in een trailer, in ieder geval in Ragnarok en laatst in King Arthur. En zal in Spiderman: Homecoming Cant you hear me knocking (Stones) en hoorde ik deze een aantal dagen later in eens in de nieuwe (en zeer puike) netflix serie Ozark. Toeval ....of heeft iemand een idee hoe dat werkt?

Moet gewoon per film/serie/whatever gekocht worden hoor, dus puur toeval in de meeste gevallen.

Bij Suicide Squad vorig jaar was er een trailer met House of the Rising Sun... en de film begon er ook mee -_-

Als een studio de rechten al heeft is het gemakkelijk en goedkoop.

Bv: The Anvil of Crom van Basil Poledouris uit Conan (Universal) is in de trailer van Gladiator (ook Universal) te horen.

aaaahh natuurlijk The Anvil of Crom van Basil Poledouris ....wie kent m niet :):):) 

maar in ieder geval dus toch....

8 uur geleden zei Marko:

aaaahh natuurlijk The Anvil of Crom van Basil Poledouris ....wie kent m niet :):):) 

Jij wellicht?

In dat geval... 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now