Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Ron Howard's twitterfoto

Recommended Posts

Dennk aan spice in bredere betekenis, want waarom zouden specerijen in een mijn groeien. Even Wookieepedia geraadpleegd. 

Spice was the name for a type of illicit substance or substances in demand throughout the galaxy. Spice was mined at the spice mines of Kessel, where Wookieeslaves were worked to death turning medicinal spice mineral into a dangerous drug. 

Het gaat dus om iets illegalers als wat specerijen. Hedde drugs op...

9 uur geleden zei the Prosheshy:

En Emila Clarke (Karakter KIra) is ook klaar met de opnames; ben erg benieuwd wat het geworden is......

DKfWT3rXoAAOih7.jpg:large

Vooralsnog is zij de reden dat ik deze in de bioscoop ga zien.....Dracarys!

9 uur geleden zei Marko:

Dennk aan spice in bredere betekenis, want waarom zouden specerijen in een mijn groeien. Even Wookieepedia geraadpleegd. 

Spice was the name for a type of illicit substance or substances in demand throughout the galaxy. Spice was mined at the spice mines of Kessel, where Wookieeslaves were worked to death turning medicinal spice mineral into a dangerous drug. 

Het gaat dus om iets illegalers als wat specerijen. Hedde drugs op...

Hmm. Spice..... Drugs.

Citaat

the spice exists on only one planet in the entire universe. A desolate, dry planet with vast deserts. Hidden away within the rocks of these deserts are a people known as the Fremen, who have long held a prophecy that a man would come, a messiah who would lead them to true freedom. The planet is Arrakis, also known as Dune.

CsU0Ds4.gif

dune-sandworm.gif

Edited by Dennis

Op 25-9-2017 at 21:01 zei Marko:

Vooralsnog is zij de reden dat ik deze in de bioscoop ga zien.....Dracarys!

Hoe tof ik Deanerys als karakter ook vind, als actrice vind ik Clarke niet zo sterk :P

51 minuten geleden zei RoyVisser:

Hoe tof ik Deanerys als karakter ook vind, als actrice vind ik Clarke niet zo sterk :P

Ik ben bang dat je mijn woorden verkeerd interpretteert, mijn interesse is puur vleselijk en terminator was ze zelfs vreselijk

Er worden dus nieuwe relevante scenes met Thandie Newton opgenomen door Ron Howard die Lord & Miller  niet gedaan hebben. Relevante scenes.......interessant.

Ik vond haar vertolking van robot Maeve in het eerste seizoen van Westworld i.e.g. ijzersterk!!!!!! Mag ze straks wellicht tegenover Katja Herbers staan op de set?

IMG_1692.png

Edited by the Prosheshy

11 minuten geleden zei the Prosheshy:

Is dat nou een "Imperial" logo op de rechtermouw van Thandie's jas?

Vast wel.

We hebben nog geen hooggeplaatste vrouwelijke Imperial gehad in een film, dus dit hokje moet snel afgevinkt worden! :P

1 uur geleden zei Dennis:

Vast wel.

We hebben nog geen hooggeplaatste vrouwelijke Imperial gehad in een film, dus dit hokje moet snel afgevinkt worden! :P

Tuurlijk Star Wars de politiek corectste franchise sinds de Benny hill show

12 uur geleden zei Dennis:

Vast wel.

Nou... eigenlijk wel ja. Door de film denkt een groot deel casual fans dat de Empire alleen uit sneeuwwitte kerels bestaat. Beetje een disconnect met hoe de zaken zijn in de boeken, comics, games en zelfs Rebels.

Joh dit is gewoon een persoonlijk dingetje van Kennedy om haar naam ergens in de geschiedenis te krijgen als feministe fatale. . Natuurlijk is diversiteit prima en ik juich dat ook toe, bovendien is de afspiegeling man vrouw in hollywood nog steeds niet wat het zou moeten zijn en daar een positieve bijdrage aan leveren is echt prima! 

Maar dit begint gewoon lachwekkend te worden.  Ik verwacht binnen kort de volgende Star Wars story aankondiging, de onverwachte aankondiging van Ewoks deel 3 maarrrrrrrr deze keer alleen over de meisjes, of die netflix serie over de vrouwelijke echtgenoten van alle creatures in Jabba's Pallace , die de macht overnemen ala Stephord Wifes, direct opgevolgd door een fantastische HBO serie over levensloop en carierre van Sy Snootles tot het moment dat we haar vlak voor haar doorbraak op Coruscant Records tragisch zien omkomen.....

ohohoh wat een feest

Klinkt allemaal beter dan Han of Obi-Wan :ph34r:

Serieus though, ik geloof niet dat Kennedy tegen de wil van iedereen in expres meer diversiteit erin probeert te hameren. Misschien is het gewoon een natuurlijk proces ;)

10 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Klinkt allemaal beter dan Han of Obi-Wan :ph34r:

muhahahaha :D

ik zeg....vrouwenvoetbal

Edited by Marko

Dus het karakter/mentor van Han Solo; Beckett doet ook mee aan het smokkelen?

DLZqzFGXcAA7Rfv.jpg:large

Han Solo (Alden Ehrenreich), Beckett (Woody Harrelson) en Kira (Emilia Clarke)

SOLO-_Emilia-_Clarke.jpg

Edited by the Prosheshy

Vier tot max. zes maanden is volgens mij gebruikelijk bij post-production, ik neem aan dat de reshoots nu allemaal zo'n beetje klaar zijn? Het kan zijn dat ze a.d.h.v. post-production nog behoefte hebben aan enkele nieuwe shoots, maar in principe zou de releasedatum (en zelfs al ruim ervoor) prima haalbaar moeten zijn om de film af te maken. Zeker omdat de productie van The Last Jedi redelijk vlekkeloos verliep (die film is al even 100% af) zullen ze volop resources vanuit ILM e.d. kunnen inzetten voor Han Solo. Ook al zullen die natuurlijk ook bezig zijn met de nieuwe Avengers film.

Maar nee, die film gaat niet meer uitgesteld worden denk ik. :) Of 'Solo: A Star Wars Story' de titel wordt? Geen idee, maar zou het wel top vinden eigenlijk.

Afgaande op Howard's comments op Twitter wordt er naast de shoots al een tijdje achter de schermen gewerkt aan de volgende stap van de film. Hij moet over zeven maanden al uitkomen, en dat is gewoon te dichtbij om hem nu nog te verzetten. Er zijn nou eenmaal zoveel bedrijven in hun schema afhankelijk van de releasedatum van deze film: LEGO, Fantasy Flight, Del Rey, Disney Publishing, Marvel, IDW, DK en de tachtigduizend bedrijven die merch maken.

Solo blijft in mei.

Deze foto die 1 januari op twitter is gezet door regisseur Ron Howard laat niet echt veel nieuws zien; is namelijk al eerder online gezet (zie de zw eronder). Het zal zgaz een speeder op Corellia zijn verwacht ik (de planeet Corellia staat bekend om de vele ruimteschepen & wapens die het fabriceert vanuit bv. de Corellian Engineering Corporation 

IMG_3381.png

Eerder geposte foto:

Han-_Solo-movie-speeder-car-photo-croppe

Han-_Solo-inspeeder.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now