Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Power of the Force Con; 4 & 5 augustus 2018, Oberhausen

Recommended Posts

Ik kreeg op een bericht van hem met de vraag of ik er ook ben inderdaad.

Begin dit jaar heb ik meermaals contact gehad met hem én hem van hoge resolutie foto's van zijn personage voorzien.

Geweldig; 4-5 augustus Oberhausen 2018.' Power of the  Force II Wie is voornemens?

Een groep Britse Star Wars fans die ik ken vind dit al interessant n.a.v. het verslag foto's etc.; Richard Hutchinson, Stuart Skinner, Jez Allison en Simon McOwan.

Zij dachten aan FACTS of Skellig Michael te bezoeken met een groep in 2018 maar dit vonden ze ook prima n.a.v. de gastenlijst, grootte etc. 

Heb al aan het team van POTH Valene Kane (Lyra Erso) voorgesteld. (Realistische) ideeen qua gasten voor 2018?

DHxg6zpXkAAr8ul.jpg:large

11 uur geleden zei the Prosheshy:

(Realistische) ideeen qua gasten voor 2018?

Gisteren stuurde Elroy Powell (Roser Weno in The Force Awakens) me dit:

1ma7d5hps8ypy.jpg

Edited by Dennis

Op 21-8-2017 at 12:04 zei Marko:

Voel ik nu een schop onder de gordel? Nou ja, er van uitgaand dat het goed bedoeld is, ik denk niet dat er eenCon onder de indruk is van 17 leden op een facebook pagina. We doen niet veel aan ledenwerving, ST is ook geenzins te vergelijken  met de Starwars en er is simpelweg ook niet zo veel over te vertellen.

Helaas, wel te verstaan, het zou me een flinke lading euro's gescheeld hebben reeds en een aantal leuke artikelen opgeleverd .
Of lees ik het het verkeerd en is het gewoon een kwestie van brutaal een perskaart aanvragen??

Nee, wilde absoluut niet denigrerend overkomen, gewoon puur dat je er echt meer mee moet doen =)

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Nee, wilde absoluut niet denigrerend overkomen, gewoon puur dat je er echt meer mee moet doen =)

Het is een beetje een vicieuze cirkel. Er is niet heel veel of frequent nieuws te melden. En dat bepaalt ook de keuze om wat aan promotie te doen.... Verder wordt het hele seizoen in één keer gedropt en lekt er verbazingwekkend weinig uit wat speculeren ook vrij ook oninteressant maakt. 

Wellicht tegen half oktober eens wat marketing doen zodat mensen weten waar ze lekker kunnen lullen over de serie na dat deze uit is.

Ideeën een tips zijn uiteraard welkom :)

Levi Miller, omdat niet lang daarna aangekondigd wordt dat hij de 14 jarige Obi Wan zal spelen....muhahahaha

21150361_1576793125712327_65767343268514

En, welke Imperial officer wordt a.s. vrijdag aangekondigd? Overigens wel heel bijzonder dat een jaar van tevoren al gasten worden aangekondigd. Maarja, mij hoor je niet klagen; zat even te rekenen; als iedere maand 1 a 2 gasten worden aangekondigd hebben we mooi 18 / 24 gasten op POTH II.

tyderra_big.jpg

Edited by the Prosheshy

Dang .....ik ga meteen kaarten halen ;) Het zal dan wel vooral voor General Madine zijn, ouwe hipster!

Ik vrees dat ik deze ivm vakantie moet overslaan. De datum van dit evenement (middenin de vakantie als er veel weg zijn) is zeer ongelukkig.

Op 14-1-2018 at 13:50 zei Dennis:

Ik vrees dat ik deze ivm vakantie moet overslaan. De datum van dit evenement (middenin de vakantie als er veel weg zijn) is zeer ongelukkig.

Toch niet dus :D

• Upvote 1

ondanks dat het een erg leuke kleine con is, zullen we deze dit jaar skippen, met name de afstand is killing. 

Vandaag wederom een gast bekendgemaakt; Mary Oyaya (bekend uit Star Wars Attack of the Clones waar ze Mirialan Jedi Master Luminara Unduli vertolkte.

power-of-the-_Force-_Maya.pngMary_Oyaya.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now