Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Power of the Force Con; 4 & 5 augustus 2018, Oberhausen

Recommended Posts

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Zou Bounty hunter Aurra Sing (Michonne Bourriague) uit Episode 1 nog een kans maken?

Die is in 2004 nog in Berkel-Enschot geweest. Is inmiddels getrouwd, heet tegenwoordig Michonne Kaemmerling en is volgens mij volledig verdwenen uit het con-circuit.

(Heb jaaaaaaaren geleden (2010 of 11 volgens mij) contact gehad inzake een interview wat toen niet doorging (ik meen vanwege zwangerschap) en later nooit meer heeft plaatsgevonden)

8 uur geleden zei the Prosheshy:

Zit er serieus over te denken om Dave Barclay (assistent puppeteer tijdens de Yoda scene uit Empire en aangenomen door Stuart Freeborn) deze foto te laten signeren.

Op de foto zie je zelfs de hand van Kathy Mullen die Yoda's rechthand bediende.

http://www.davebarclay.com/starwars.html

Geweldige foto. Waar heb je specifiek deze gevonden? De foto ken ik, maar dan zonder het Disney logo. Blijkbaar zijn er dus oude persfoto's opnieuw verschenen met nieuwe logo's?

Inzake Stuart Freeborn: (de paarse veeg is vanwege de slechte scanner... zit niet op het origineel)

StuartFreeborn.jpg

Hey Dennis,

Mooie foto EN met handtekening van Stuart Freeborn; top.  De foto van Yoda op de set van Empire heeft mij min of meer gevonden; ik was vorig jaar op Celebration in Londen op de stand van uitgeverij DK en zag het boek "Ultimate Star Wars" erg scherp geprijsd liggen. Ik had toendertijd niet eens gezien dat er 2 zwart-wit foto's bijzaten. De tweede foto ken je vast ook wel: of het ooit nog zo ver mag komen dat Harrison Ford deze foto gaat signeren; "never tell them the odds".

Full_Size_Render_11.jpg

IMG_0122.jpg

Edited by the Prosheshy

De carded figuren voor signeren op POTF zijn binnen; buddy Christopher uit Pennsylvanie VS vroeg ik deze voor hem wilde signeren. Kleine vergoeding en zo ga ik ook nog  Hugh Spight (Gamorrean Guard ROTJ), John Fensom (TC-14 TPM), Guy Henry (Rogue One) en Cathy Munroe (ESB; Zuckuss)  en Koo Stark (deleted scenes Star Wars) ontmoeten.  

IMG_0067.jpg

Opvallend... daar hij al lange tijd met de gezondheid sukkelt (rug; hij kan niet/nauwelijks lopen). Op fb gaf hij dit 2 weken geleden nog aan.

Fun fact: hij is de nar in deze clip van een van de beste nummers ooit

Op 13-6-2017 at 20:08 zei Dennis:

Dit is dus iemand die onder dit valt:

Ik heb hem enige tijd geleden van hi-res fotos van zijn rol voorzien; was hij erg blij mee en mailde o.a. dit:

Dat laatste kan nu dus :D

Edit: zie nu dat het om een andere con gaat...

Hey Dennis, wellicht reeds bekend? Christopher P. Nolan is 11 nov in Utrecht op de verzamelaarsjaarbeurs

cache_64716501.jpg?t=1500456132

https://www.xogold13.de/utrecht-11th-of-november-2017/

Edited by the Prosheshy

Jammer dat Brian Herring heeft afgezegd; lees overigens wel dat aan het einde van het jaar nog "iets" met hem georganiseerd gaat worden?

Ik las ergens dat Brian samen met Dave Chapman een nieuw karakter "Mother Proxima' bedient voor de aankomende SW Han Solo film (SOLO?)

John Morton als pleister op de wonde; Dak de co-piloot van Luke op de Battle of Hoth. Zijn foto en handtekening heb ik dus al. En de rol van Boba Fett tijdens de "korte" afwezigheid van Jeremy Bulloch. 

IMG_0542.jpg

36 minuten geleden zei the Prosheshy:

Wat vindt eenieder ervan? Wel een beetje raar; Yoda met zo'n Duits accent.........

Blöd? Luke Luftlaufer und sein freund Han Allein sind ja witzige leute!

:P

• Upvote 1

Crewleden, kijk erg uit om volgende week naar POTF conventie te gaan in Oberhausen. Nog anderen die aanwezig zullen zijn behalve Dennis?

Ik verwacht geen idiote praktijken qua handtekeningen/photoshoots zoals tijdens Celebration Orlando waar Topps Authentics e.e.a. zeer slecht geregeld  had en soms extreme prijzen hanteerde. Of vergis ik me; hoeveel fans zouden jullie op rekenen?

IMG_1644.jpg

Mijn photoshoot resp. handtekening van Hayden Christensen en Riz Ahmed  kon toen in april door veel te slechte organisatie en overboeking van Topps niet door gaan.

Op Rotterdam comic con in feb. kon ik eigenlijk meteen afstappen op Alistair Petrie en Ian McKinnley. Een wereld van verschil qua, prijzen, bezoekers, sterrenstatus en wachttijd uiteraard.

Iemand tips/aanwijzingen; het voornemen is 9 handtekeningen voor action figures, visual guides, persfoto, collector Rogue One Death Star pin (voor Guy Henry; you may sign when ready.....).  En ik wilde Guy Henry nog een klein aandenken van mijzelf geven; zijn eigen pin van SWCO 2017. 

IMG_0625.jpg

En tussen 12.30-12.50 de photoshoot met Ingvild. Zin in!

IMG_0624.jpg

Edited by the Prosheshy

Op 15-8-2017 at 15:41 zei Marko:

weleenswaar geen crewlid, maar ook aanwezig .....auf samstag!

Leuk om elkaar te gaan ontmoeten! We (buddy Jasper & ik) kijken er naar uit.

Een erg geslaagde laagdrempelige conventie; in velerlei opzichten persoonlijker en gezelliger dan het massale Celebration. 

Crewleden! Thanks en tot een volgende con. 

IMG_0744.jpg

9 uur geleden zei the Prosheshy:

Een erg geslaagde laagdrempelige conventie; in velerlei opzichten persoonlijker en gezelliger dan het massale Celebration. 

Crewleden! Thanks en tot een volgende con. 

Het was top EJ! Super om je te zien! Next con: Verzamelaarsbeurs Utrecht?

Dennis, ik volg jouw artikelen altijd. Ik kan me dan ook niet aan de indruk ontdoen dat de volgende con.....Amsterdam Comic Con wordt. Bigger better stronger....

LOL

3 minuten geleden zei Marko:

Dennis, ik volg jouw artikelen altijd. Ik kan me dan ook niet aan de indruk ontdoen dat de volgende con.....Amsterdam Comic Con wordt. Bigger better stronger....

LOL

Ghegheghe...

Showmasters events doe ik normaliter niet meer.

NeuzenCon was een flop en Ahoy was het grootste dieptepunt op congebied dat ik heb meegemaakt.

..... en tóch. Ik had het wel geweten met een perspas. Juist om  te kijken of die gasten willen leren van de fouten

55 minuten geleden zei Marko:

..... en tóch. Ik had het wel geweten met een perspas. Juist om  te kijken of die gasten willen leren van de fouten

Kost me dan nog steeds een hele dag, vervoer etc... zaken die ik liever steek in DCC, Facts en evt de verzamelaarsbeurs (die alle 3 óók dit najaar zijn)

2 uur geleden zei Marko:

Als beheerder van de grootste Stranger Things fancommunity van Nederland krijg jij toch ook gewoon zo'n pas zeker :|

14 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Als beheerder van de grootste Stranger Things fancommunity van Nederland krijg jij toch ook gewoon zo'n pas zeker :|

Voel ik nu een schop onder de gordel? Nou ja, er van uitgaand dat het goed bedoeld is, ik denk niet dat er eenCon onder de indruk is van 17 leden op een facebook pagina. We doen niet veel aan ledenwerving, ST is ook geenzins te vergelijken  met de Starwars en er is simpelweg ook niet zo veel over te vertellen.

Helaas, wel te verstaan, het zou me een flinke lading euro's gescheeld hebben reeds en een aantal leuke artikelen opgeleverd .
Of lees ik het het verkeerd en is het gewoon een kwestie van brutaal een perskaart aanvragen??

22 uur geleden zei Dennis:

Het was top EJ! Super om je te zien! Next con: Verzamelaarsbeurs Utrecht?

Ik ga absoluut proberen daarbij te zijn. Chris P. Nolan hoopt er ook al op naar ik heb begrepen. LOL

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now