Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Power of the Force Con; 4 & 5 augustus 2018, Oberhausen

Recommended Posts

2 uur geleden zei Dennis:

Ik gok Chris Parsons... en anders Bill Hargreaves.

en het werd.... Chris Parsons!

8 minuten geleden zei the Prosheshy:

Punten voor Dennis! Was dat nu 4LOM die ik ooit van Kenner heb gehad?

Zijn Kenner figuur heette Zuckuss... maar hij is 4-LOM.

(Destijds heeft Kenner de namen Zuckuss en 4-LOM verwisseld)

Yesss!

Stork aka Behind the Dunes Trooper Squadron present tickets in in the pocket voor de zaterdag en ik zag ook nog dat de zaterdag tot maar liefst 20.30 open is....dus dat wordt doorhalen!!

Ga ook nog een ticket halen voor een vriend van me voor de zaterdag; dus wij komen met z'n tweeen. Krijg overigens van een Amerikaan (uit Pennsylviania) div carded figures per post om te laten signeren (Koo Stark/Guy Henry/Hugh Spight/ John Fensom/Cathy Munroe) en ik wil zelf de Death star pin van Kinepolis Utrecht / Rogue One vertoning op kaart laten signeren door Guy Henry en de Ultimate Visual Guide of Rogue One door Spencer Wilding/ Guy Henry plus de nog te bekendmaken 3e acteur/actrice van Rogue One.

Wat verwachten jullie dat de handtekeningen ongeveer kosten; rond de 20/25 euro pp. Guy Henry zal wel wat hoger liggen?

M.a.w. maar goed dat de conventie open is tot 20.30; ik zal mijn tijd meer dan nodig hebben; ook om uiteraard samen wat bij te praten met de SWA redatieleden.

2cxj9t5.png

tenor.gif

Edited by the Prosheshy

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Wat verwachten jullie dat de handtekeningen ongeveer kosten; rond de 20/25 euro pp. Guy Henry zal wel wat hoger liggen?

M.a.w. maar goed dat de conventie open is tot 20.30; ik zal mijn tijd meer dan nodig hebben; ook om uiteraard samen wat bij te praten met de SWA redatieleden.

Denk dat alles rond de € 20/25 zal liggen idd.

Inzake de SWA reactieleden: vooralsnog ben ik de enige die enthousiast is; @BoxerlessBossk helemaal niet en @Ramon licht. Vraag me af of beide heren er echt bij zullen zijn. :ph34r:

21 minuten geleden zei Dennis:

Inzake de SWA reactieleden: vooralsnog ben ik de enige die enthousiast is; @BoxerlessBossk helemaal niet en @Ramon licht. Vraag me af of beide heren er echt bij zullen zijn. :ph34r:

okay Dennis dan komt ie weer....

ps jij bent dan ook, zoals Boris (wie kent m nog) zou zeggen; keepin the soul Alive. Hier op het forum, bossk is al maanden in carbonite zelfs zijn houndstooth is non actief en Ramon zie ik maar als de nummer 1 uit Empires  lijst.....

Edited by Marko
  • Upvote 1

12 minuten geleden zei Marko:

okay Dennis dan komt ie weer....

ps jij bent dan ook, zoals Boris (wie kent m nog) zou zeggen; keepin the soul Alive. Hier op het forum, bossk is al maanden ofline zelfs zijn houndstooth is non actief en Ramon zie ik maar als de nummer 1 uit Empires  lijst.....

Vergis je niet: achter de schermen gebeurd ook eea. Ramon heeft bv al die giveaway acties geregeld. (en ik ga er gewoon vanuit dat SWA met minimaal 2 man vertegenwoordigd is) ;)

Edited by Dennis

11 uur geleden zei Dennis:

Vergis je niet: achter de schermen gebeurd ook eea. Ramon heeft bv al die giveaway acties geregeld. (en ik ga er gewoon vanuit dat SWA met minimaal 2 man vertegenwoordigd is) ;)

Ik vergis me ook niet, ik schreef op het forum, zag toevallig dat ene Wesley :) het nieuws over Miller/Lord brak op de website......en de nummer 1 uit de Empire lijst is The Godfather.....dus dat sluit redelijk aan bij het beeld dat jij schetst van Ramon hahaha "he gives away goodies you cant refuse" (speaks in husky voicie)

Het was niet vervelend bedoeld, ik vind het gewoon jammer dat er niet vaker en door mee mensen over de belangrijkste bijzaak ter wereld wordt geluld hier op het forum.

Op 2017-6-20 at 21:31 zei Marko:

ps jij bent dan ook, zoals Boris (wie kent m nog) zou zeggen; keepin the soul Alive. Hier op het forum, bossk is al maanden in carbonite zelfs zijn houndstooth is non actief en Ramon zie ik maar als de nummer 1 uit Empires  lijst.....

Zat ik maar in carbonite, ik neem aan dat dat lekker koel is.

Uh... hoi.

On-topic: Ik ben geen druktemens of handtekeningenjager en de Duitse grens is voor mij ook een minpunt... maar een paar toffe panel-aankondigingen of relevante schrijvers/tekenaars kunnen mij wellicht over de streep trekken om hier naartoe te gaan. Zie ik tegen die tijd wel.

We gaan het zien, zou hartstikke leuk zijn. Gisteren is er een tekenaar(ster) aangekondigd.... Italiaanse naam woonachtig in Duitsland. 

Ja, iemand die aan de comics gewerkt heeft bedoel ik dan he :P

Vingers gekruist voor Spanjaard Salvador Larroca, dat moet haalbaar zijn. Ingo Römling van de Rebels comics zie ik ook nog wel verschijnen...

@Dennis, ik was al  aardig enthousiast over de line up op de Power of the Force conventie en nu ik het ermee eens ben dat jouw voorspelling 100% zeker gaat uitkomen van vanavond; het is de Noorse actrice Ingvild Deila die naast Specer Wilding (Darth Vader) en Guy Henry (Governor Tarkin)  het stuk castleden van Rogue One voor hun rekening gaan nemen los van de 17 andere SW acteurs en actrices. Nu hopen dat Ingvild er op de zaterdag ook bij is. Het zou geweldig zijn als zowel zij als Guy Henry in een Q&A vertellen hoe hun ervaringen waren tijdens de motion capture CGI i.s.m. Lucasfilm. De uitleg van John Knoll op SWCO tijdens het panel "Making of Rogue One' was i.e.g. geweldig om mee te krijgen.

Om Lando's woorden uit ESB eens heerlijk om te draaien; "This deal is getting better all the time".

Dat betekent in mijn geval voor alle handtekeningen/ontmoetingen die ik voor ogen heb; sparen sparen. 

Power_of_the_force-.png

ingvild_deila_and_rogue_one_-leia-split-

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/rogue-one-leia-actress-ingvild-deila-creating-star-wars-character-986775

Guy_Henry-_SWCO.jpg

Edited by the Prosheshy

En weer een acteur erbij die dit keer DRIE karakters speelt: Paul Kasey

Resistance pilot Ello Asty + Rebellion leader; Admiral Raddus + Saw Gerrera's bendelid; Edrio Two Tubes.

CvpTfkhUAAAorB8.jpg

e39c69e3926fb5f5bece145b7621c79f2045f8d8

19554580_1515445595180414_32012083942487

51 minuten geleden zei the Prosheshy:

Ben wel erg benieuwd hoe goed de afspraken van Thomas Hartz zijn met de acteurs en hun impressario.

Paul Kasey staat namelijk al geboekt in Glascow bij de  Comic Con dat weekend LOL

http://www.filmandcomicconglasgow.com/index.php/9-fccg-guests/london-guests-filmandtv/122-paul-kasey

Hij is daar alleen op zaterdag. Ik denk dat hij dus op zondag in Oberhausen is? (Of er is iets heel goed mis.... )

EDIT: volgens POTF heeft Kasey Glasgow afgezegd en is hij 2 dagen op POTF

Edited by Dennis

Klopt; ik had al een Email terug van Thomas Hartz. Dacht; stuur ff een vraag naar dat info mailadres. Jammer voor de comic con maar beter voor ons. 

Gisteren eerst de aankondiging dat Alan Ruscoe acte de presence zal geven op de POTF con...

... en enige tijd later de bevestiging dat Ramon en ondergetekende als pers naar Oberhausen mogen.

EJ, Marko... R & ik... het wordt zowaar een heuse SWA forumbijeenkomst.

Leuk; iedere keer die acteurs die zo'n drie of meer rollen hebben vervuld; eerst  Paul Kasey en nu Alan Ruscoe (Plo Koon-Del Kor van Dorin, Bib Fortuna-Twi'lek major domus van Jabba the Hutt uit TPM en dan ook nog de Neimoidiers  Lott Dot t & Rune Haako  uit Attack of the Clones).  Maakt deze aankomende Star Wars conventie meer dan zijn entreegeld (16,-) waard.

Zou Bounty hunter Aurra Sing (Michonne Bourriague) uit Episode 1 nog een kans maken?

IMG_0113.jpg

Plo_Koon-_TPM.png

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now