Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

star wars nights disney paris

Recommended Posts

Zit je voor E 49 entree van 17.00 tm 01:00 in een volledig "verstarwarsd" eurodisney....ziet er erg leuk uit. had een mooi gelegenheid geweest voor een SWA(p)Meet

http://www.disneylandparis.nl/evenementen/star-wars-night-disneyland-paris/

Het was me een beetje ontgaan dit, met gevolg dat ik dit weekend in F%$#@$#-ing plopsaland zit.....balen dus.

Gaat er nog iemand heen? Volgend jaar rematch dus ik ben erg benieuwd.....

1 uur geleden zei Marko:

Gaat er nog iemand heen? Volgend jaar rematch dus ik ben erg benieuwd.....

Ik ben vorig jaar geweest (maar toen was er niks....), Calvin is net terug en Ramon is as we speak onderweg.

Top , fanatieke Disney gang(st)ers, ik ben zelf ook menig keer geweest.

Maar er gaat dus niemand  specifiek naar de star wars night op 4 en 5 mei ?? Of, als dit al eerder heeft plaats gevonden, is er iemand al eens geweest?

3 uur geleden zei Marko:

Top , fanatieke Disney gang(st)ers, ik ben zelf ook menig keer geweest.

Maar er gaat dus niemand  specifiek naar de star wars night op 4 en 5 mei ?? Of, als dit al eerder heeft plaats gevonden, is er iemand al eens geweest?

In hoeverre is dit de moeite waard om speciaal hiervoor op exact die data daar heen te gaan is het eerste wat ik me afvraag.

Een vuurwerk/lasershow en wat SW figuren?

In de VS heb ik die Jedi shows gezien; die waren leuk...maar niet het meest bijzondere ofzo.

14 uur geleden zei Dennis:

In hoeverre is dit de moeite waard om speciaal hiervoor op exact die data daar heen te gaan is het eerste wat ik me afvraag.

Een vuurwerk/lasershow en wat SW figuren?

In de VS heb ik die Jedi shows gezien; die waren leuk...maar niet het meest bijzondere ofzo.

Precies, dat vraag ik me ook af vandaar dat ik benieuwd was of iemand er geweest is of gaat.

Op zich is de zeer late avond openstelling (tm 01.00)  best uniek voor een tarief van E 49 en de Hyperspace mountain gaat ook open. Verder weet ik inderdaad ook niet wat er nu precies voor activiteiten worden ontplooid, men geeft aan in de tekst ....Er zijn vele attracties, shows en verrassingen.

Ik ga achteraf anders wel eens het internet afspeuren of er iets over te vinden is, ben vooral benieuwd of dit nu een lokkertje is om SW fans binnen te krijgen of toch wel een interessante happening. Hier nog een verslag

https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/star-wars-night-in-disneyland-paris

Ik ga zelf niet naar Parijs; verwacht overigens dat het aardig wat zal lijken op Galactic Nights in Disney Hollywood Studios in Orlando. Daar was de prijs voor mij aan de hoge kant; 17.00 mocht je het park in en het duurde tot 0.00. $125,-. Dan is de 49 euro nog aardig te doen. Mensen op Celebration zeiden dat het wel erg mooi was en dat je redelijk snel in alle Star Wars gerelateerde roller coasters kon. En tja, omdat Celebration om de hoek was waren er uiteraard op Galactic Nights een hoop SW acteurs.

Er is zelfs een speciaal boek van uitgekomen van 14 april jl.

2hqey3r.jpg

zix4qa.jpg

n21w9j.jpg

10r7mae.jpg

57e2x.jpg

20hom5h.jpg

crrsi.jpg

10yoodj.jpg

119zf2b.jpg

2j2jc6f.jpg

24dpxl1.jpg

zj7xtz.jpg

2aeza6t.jpg

2lo2pep.jpg

Nou, volgend jaar van de partij hoor! Met een paar mede-mensen de vervoerskosten delen en je hebt een top avond

1 uur geleden zei Marko:

Nou, volgend jaar van de partij hoor! Met een paar mede-mensen de vervoerskosten delen en je hebt een top avond

Bij deze meld ik me aan :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this