Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Geen Star Wars Celebration in 2018?

Recommended Posts

Vanuit Star Wars Celebration is medegedeeld dat de eerstvolgende SWC na 2017 in 2019 zal plaatsvinden. Naar alle waarschijnlijk in de VS verwacht ik.

Waar ik nog stille hoop dat het in 2018 in Madrid zou plaatsvinden lijkt dat niet te gaan gebeuren:

http://www.starwarscelebration.com/en/News-And-Media/Breaking-News/The-Next-Star-Wars-Celebration-Coming-to-Our-Galaxy-2019/

Desondanks hebben een hoop fans gelobbied voor Spanje in 2018.

https://www.change.org/p/lucasfilm-dentro-de-dos-años-la-celebration-vuelve-a-europa-queremos-que-se-haga-en-madrid

12 uur geleden zei the Prosheshy:

Waar ik nog stille hoop dat het in 2018 in Madrid zou plaatsvinden lijkt dat niet te gaan gebeuren:

Die hoop op Madrid; is dat puur vanwege die lobby?

Madrid lijkt mij een enorm onlogische keuze voor een EU variant; dan zijn er m.i.  maar 3 steden die in aanmerking komen:

-London: Een wereldstad met een SW historie (Pinewood en Elstree zijn om de hoek) en SW is er (na de VS) populairder dan waar dan ook.

-Essen: vanwege de redelijk centrale ligging (kijkend naar waar de meeste europese fans die op zon event afkomen zitten) en 'Die Messe' is gewoon enorm groot en dus geschikt voor massas

-Parijs: centraal, wereldstad én Disneyland zit om de hoek.

Madrid.....zijn er zoveel spaanse fans? Vanuit het zuiden van Spanje hoef je weinig aanloop te verwachten (denk niet dat er massas Noord-Afrikanen op Celebration zitten te wachten) en qua afstand is het tov de meeste landen ook niet handig.

In de mid 80's waren er plannen om Disneyland in Spanje (Malaga) te vestigen; das oa om bovenstaande redenen Parijs geworden. Veel logischer.

En serieus he: die petitie.....die site is spaanstalig. Lekker slim van ze; waarom niet in het engels? (naast de irritante spaanse voetbalclubs, het faillissement van de spaanse banken -waar de nederlandse belastingbetalers voor op konden draaien- en gore dingen als paella een reden om het ze niet te gunnen: ze vertikken het om engels te praten)

Celebration 2019 lijkt mij logischerwijs weer in de VS plaats te vinden; het jaar van Episode IX, dat gaat met gewoon in LA doen denk ik.

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this