Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Teaser The Last Jedi

Recommended Posts

Ook al zijn het maar luttele seconden; de nieuwe .45 seconden durende TV spot van The Last Jedi heeft voor mij weer voldoende content om enthousiast over te worden:

image.png.5b30a0bf4dc45d6fb9010eadf76a5029.png

Alsof iemand hier al eerder geweest is...........klopt ME

Spoiler

IMG_6816.jpg

Edited by the Prosheshy

ik dropte het op de FB pagina al, maar ik raak vooral geintrigeerd door die red throne room, die posering van de karakters voelt als pure kunst, ala de nachtwacht of het laatste avondmaal en wat is dat nu voor angstaanjagend ding aan de rechterzijde?

Edited by Marko

1 uur geleden zei Marko:

ik dropte het op de FB pagina al, maar ik raak vooral geintrigeerd door die red throne room, die posering van de karakters voelt als pure kunst, ala de nachtwacht of het laatste avondmaal en wat is dat nu voor angstaanjagend ding aan de rechterzijde?

Vanochtend vroeg zei ik dit in de crewchat:

Citaat

Snoke op troon met mega 'red screen' er achter is het beste van de sequel trilogy.

Great minds have the same taste.

• Upvote 1

Opa Luke in de cockpit van de Falcon!! Beste teaser tot nu toe. Na een toch wat lauwe start (die allereerste teaser was underwhelming) moet ik zeggen dat ik nu toch wel extremely psyched ben voor THE LAST JEDI...

22 uur geleden zei Dennis:

Snoke op troon met mega 'red screen' er achter is het beste van de sequel trilogy.

star-wars-the-last-jedi-trailer-breakdown-analysis-kylo-ren-lightsaber.png?itok=BYKEQi9P

Deze gaat sowieso een rol van betekenis spelen, want waarom ligt Kylo's saber op de grond......

1507613325_140_star-wars-the-last-jedi-new-trailer-breakdown-analysis.png?w=696

En in combinatie met de shot uit de full trailer, Rey in de throne room die een flinke afstraffing lijkt te krijgen, maakt mij zeer angstig voor dat bouwsel aan de rechterzijde...... carbonite 2.0 ????

star-wars-last-jedi-snoke-slice-600x200.png

Ik zeg #kyloredemption

5 minuten geleden zei Marko:

Ik zeg #kyloredemption

Ik vraag me af in hoeverre dat kan/geloofwaardig is. Je vermoord je pa; niet iets waarover men later zegt "zand erover" :P

The plot thickens.........we weten nog veel te weinig over Kylo Ren en waarom Ben zich nu ECHT keerde tegen Luke. 

Kylo zei dat The Supreme Leader "wise" is; maar waarom hij dat vindt is niet echt uitgediept. Erg interessant.

Redemption, tja, Darth Vader heeft honderden Jedi de dood ingejaagd, toekijkend div steden en een planeet mee helpen opblazen (e.g. Alderaan; planning Yavin 4); zijn Redemption wordt in Return of the Jedi toch gewoon geaccepteerd. En als het nu niet Kylo was die Han vermoorrdde maar Snoke. Ik blijf die scene kijken en die duistere lichtinval op Starkiller Base op de brug doet me nog steeds denken aan een "interventie" van Snoke. Ben Solo is in zo'n enorme "agony" dat hij wel naar zijn ouders terug wil maar denkt daar niet de kracht voor te hebben. Wat zou ik graag zien dat het karakter van Kylo Ren/Ben Solo verder uitgediept gaat worden.

Edited by the Prosheshy

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Redemption, tja, Darth Vader heeft honderden Jedi de dood ingejaagd, toekijkend div steden en een planeet mee helpen opblazen (e.g. Alderaan; planning Yavin 4); zijn Redemption wordt in Return of the Jedi toch gewoon geaccepteerd.

Met 1 groot verschil: Vader gaat direct na zijn redemption kasjewijlen. Muv Luke is er niemand die hem daarna (letterlijk of figuurlijk) in de armen sluit.

Zie je het al voor je? Kylo die op Leia af rent... "sorry I killed dad" "Yeah, you're grounded for two weeks and NO TV".

6 uur geleden zei Dennis:

Ik vraag me af in hoeverre dat kan/geloofwaardig is. Je vermoord je pa; niet iets waarover men later zegt "zand erover" :P

Je kunt in de starwars wereld een klas kleuters uitroeien een planeet opblazen en als je dan een ouwe lul in een put lazert  is alles weer okay

• Upvote 1

4 uur geleden zei Dennis:

Yeah, you're grounded for two weeks and NO TV".

Die tv zou ik sowieso van zijn kamertje halen voor er weer een klein tantrumpje d kop op steekt....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now