Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Openingstekst Episode VIII

Recommended Posts

Nu Episode VIII meteen verdergaat waar The Force Awakens ophield vraag ik me toch echt af wat er dan in de openingstekst moet komen te staan?

http://www.ign.com/articles/2017/01/09/star-wars-episode-8-director-rian-johnson-on-rey-luke-skywalker-and-the-films-opening-scene

Episode VIII

"Master Jedi Luke Skywalker en Rey keken elkaar vijf minuten aan"?

maxresdefault.jpg

Het zou me het meest logische lijken als ze de laatste 5 minuten van VII even herhalen in tekstvorm, er iets van 'Kylo Ren meets Snoke',... en dergelijk inzetten. Zo kunnen ook mensen die VII niet hebben gezien nog (deels) volgen. 

Anders ben ik ook wel vrij benieuwd hoe ze het van plan zijn aan te pakken. O.o

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Nu Episode VIII meteen verdergaat waar The Force Awakens ophield vraag ik me toch echt af wat er dan in de openingstekst moet komen te staan?

-Het feit dat Finn in een Bacta tank hangt

-Waar zijn Poe en Leia mee bezig

-Wat is er met Kylo gebeurd sinds Starkiller Base

-evt wat over Dern/DelToro/Ugly Betty (Tran)

• Upvote 1

Zal ook wel eea verteld worden over het verlies van Han Solo (mede voor Leia) en een gedenkdienst en waar dit gaat plaatsvinden (Corelia) hoop voor de Resistance (na vernietigen van Hosnian Prime en Starkiller Base) nu Luke Skywalker is gevonden op de planeet Ahch-to. En hoe de First Order zal gaan reageren op de overwinning van de Resistance. 

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this