Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
DarthMatt

Hallo mede Star Wars fans

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Matthijs en ik ben 27 jaar en kom uit Noord-Brabant. Ik ben al fan van Star Wars sinds de 1997 release van de Special Edition van Star Wars (Ja, ik weet het... Han shoots first). Je kon toen van die filmplaatjes sparen, die toen in de chips zaten. Mijn ouders hebben toen voor mijn verjaardag de boxset gekocht en sindsdien ben ik hooked.

Later heb ik episode 1,2 en 3 met mijn vader gezien in de bioscoop en nu sinds TFA hebben we de jaarlijkse traditie in December om weer samen naar de film te gaan.

Ik heb veel Star Wars games gespeeld, voornamelijk de games die nog deze eeuw zijn uitgekomen. Ook ben ik gek van de comics en boeken. Ik had na episode 3 wel een tijdje genoeg van Star Wars, en heb daarom de Clone Wars cartoons aan me voorbij laten gaan (hoewel ik momenteel bezig ben dit in te halen). Ik geniet nu wel van elke Rebels aflevering.

Ik volg de site en forum nu een jaartje, maar heb nu besloten om deel te nemen aan de discussies hier. Ik hoop dus nog vele discussies hier met jullie te mogen voeren en iedereen wat beter te leren kennen.

Groetjes en May the Force be with you all!

Matthijs

Edited by DarthMatt

Hey Matthijs! Leuk die traditie, hoop dat je die nog tientallen jaren in ere kunt houden (Probeer ik te doen met mijn jongste dochter van 13)! En Brabant? Waar kom je vandaan? Ikzelf uit Boxtel. Anyway, welkom en veel plezier op het leukste forum van Nederland (IMHO)!

Op 15-1-2017 at 23:51 zei DarthMatt:

Ook ben ik gek van de comics en boeken.

Kijk, zulke moeten we hebben :P
Hou je de meeste nieuwe comics en boeken een beetje bij?

In ieder geval, welkom! =)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this