Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BasvanDun

Star Wars: Force Arena

Recommended Posts

Deze week verscheen Force Arena op de telefoon/tablet. Een MOBA-achtige game, maar gesetteld in het Star Wars universum. Heb er nu een uurtje mee doorgebracht ofzo en vind 'em best aardig.

Met behoorlijk wat te unlocken heroes, denk ik dat ik er wel even zoet mee ben. Tof is dat alle vormen van Star Wars aanwezig zijn. Krennic tegen Luke? Of Kanan tegen Leia? Waarom niet! Iemand anders die het speelt?

Alle characters die je kan unlocken zijn wel heel tof (Bossk! Sabine! Zelfs Aphra en Evaan!) en die zien er ook nog eens prachtig uit... De gameplay is alleen drie keer niks voor mij. Jammer :(

Ben vandaag pas begonnen aan het spel, merkte dat ik nog wat bonussen tegoed had (had me vroeg geregistreerd blijkbaar) en vind het tot nu toe best leuk voor even tussendoor. Heb zelf ook honderden uren Dota 2 (mijn meest gespeelde game op Steam) achter de rug, dus een moba-achtige Star Wars game sprak me meteen aan. Er komt ook wat tactiek bij kijken: lure je de tegenstander terug naar je eigen tower terwijl je wacht tot je wat meer punten hebt om te besteden aan mob spawns of ga je vol op de aanval? Ga je voor brute kracht of maak je liever de allies om je heen sneller/sterker, zwerf je tussen de lanes heen en weer of ga je één lane pushen en wanneer kies je ervoor om weer te verdedigen?

Dat de heroes zo verschillen in abilities, movement speed, attack speed, damage, health points etc. biedt ook veel diepgang en mogelijkheden voor leuke combinaties in 2v2. Vind 2v2 gevechten namelijk wel echt een toevoeging die ik miste in Galaxy of Heroes (heb dat spel al een paar maanden niet aangeraakt) en de verschillende extra kaarten die je kunt verdienen als je levels en tiers omhoog gaat geven mij nu nog wel de drang om dat 'ene potje' meer te spelen. Ik heb geen idee of Android en iOS crossplatform compatible zijn, maar ik zit in een guild die DutchClan heet @BasvanDun misschien kunnen we samen eens 2v2 kont schoppen ;)

edit: Ik speel graag met Sabine, aangezien die explosive damage van mijn allies sterker maakt en ze is verreweg de snelst bewegende hero die ik heb. Vooral dat laatste is erg nuttig! Heb daarnaast nog Krennic, Grand Inquisitor, Luke (ook erg goed all-around) en Leia in mijn bezit.

Een vriend van mij had me de game maandag aangeraden. Vandaag dan maar eens geïnstalleerd, en tot nu toe vind ik het zeer vermakelijk. :) 
Ik heb dagelijks 2x een busrit te nemen van telkens 40 minuten, die dankzij dit spel voorbij vliegen. Ik vind het alleen wat jammer dat mijn resterende batterij razendsnel daalt.

Tot nu toe heb ik enkel Krennic, Leia, Luke, Grand Inquisitor en Han Solo in mijn bezit. De jacht op Lando, Darth Vader en Palpatine gaat verder. Ik was toch wel best jaloers toen diezelfde vriend deze ochtend Lando kreeg na een ruil. :P

2 uur geleden zei Indigo:

Een vriend van mij had me de game maandag aangeraden. Vandaag dan maar eens geïnstalleerd, en tot nu toe vind ik het zeer vermakelijk. :) 
Ik heb dagelijks 2x een busrit te nemen van telkens 40 minuten, die dankzij dit spel voorbij vliegen. Ik vind het alleen wat jammer dat mijn resterende batterij razendsnel daalt.

Tot nu toe heb ik enkel Krennic, Leia, Luke, Grand Inquisitor en Han Solo in mijn bezit. De jacht op Lando, Darth Vader en Palpatine gaat verder. Ik was toch wel best jaloers toen diezelfde vriend deze ochtend Lando kreeg na een ruil. :P

Nice! Had mezelf maanden geleden geregistreerd voor het spel, waardoor ik kon beginnen met wat extra bonussen, zoals crystals en gold. Tot gisteren had ik ook de 5 heroes die jij opnoemde. Heb me vooral op de missies gefocust omdat daar de beste rewards in zitten. K-2SO had ik gekregen uit een pack, dus toen ik zelf een hero mocht kiezen na de A New Hope special mission te hebben gedaan koos ik uiteraard voor Cassian. :) Speelt heerlijk weg, alleen is Cassian wel vrij OP met zijn enorme range... :o 

Denk je er aan dat je legendary kaarten kunt omruilen? Dat betekent niet dat je die hero niet meer kan spelen, je verliest simpelweg het kaartje (je hebt voor heroes 2 kaarten nodig om te upgraden, maar je verliest ze niet meer als ze ooit speelbaar voor je waren). Ik vond Inquisitor maar niks en heb die omgeruild voor een andere random legendary, kreeg daar vervolgens Thrawn uit. :D Kan Inquisitor nog steeds spelen, alleen heb ik voor hem als enige nu 2 kaarten nodig als ik hem zou willen upgraden. Maar goed, voor 1000 gold is het wel tof dat je op die manier nog aan andere heroes kunt komen. Ik zou van de vijf heroes die jij opnoemt sowieso eentje uitkiezen die je niet leuk vindt en die traden, best kans dat je er wat beters voor terug krijgt! (Of, een hero die je al had en dat je die dan kunt upgraden!)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this