Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

DeGrijzeDuif

Avonturen van de Bouwmeesters

Recommended Posts

We waren een jaar geleden de eerste site ter wereld die wisten te melden dat deze serie er aan kwam! B|

Ik heb ooit flarden gezien...en als LEGO addict ben ik er niet blij mee.

Voor kids zal het vast geweldig zijn (zekerweten dat ik er zo in de early 80s ook over gedacht zou hebben)....maar:

er worden logischerwijze sets van uitgebracht, wat ten koste gaat van mogelijke OT/ST/Rebels sets. In de aankomende zomer wave zijn 2 van de 3 grootste sets van de Freemaker Adventures. In plaats van deze zelfbedachte schepen zie ik (en de hele AFOL community) liever dat LEGO bijvoorbeeld The Finalizer/een Hammerhead corvette/Yoda's hut/etc uitbrengt. De sets krijgen ook geen al te beste reviews. De gerenommeerde LEGO-site Brickset schrijft bijvoorbeeld dit: http://brickset.com/article/23402/review-75147-starscavenger

Citaat

Overall

I have never found LEGO's original Star Wars creations to be very impressive but this is by far the worst yet. The StarScavenger looks absolutely awful and feels even worse when being flown around as the panels wobble to a ludicrous degree. The minifigures, on the other hand, are excellent. They will appeal to those who watch the show but their unique outfits are also valuable as they could easily be used for generic inhabitants of the Star Wars universe

Maar goed, ik kijk er vanuit een AFOL standpunt naar....en de serie is natuurlijk voornamelijk op een totaal andere doelgroep gericht. Blijkbaar slaat het daar aan, anders zou LEGO er zoals gezegd niet 2 grote sets van uit gaan brengen over een paar maanden...

Mijn zoontje vindt het geweldig, want Star Wars. Ik kijk vanzelfsprekend graag met 'm mee, maar vind het zelf niet zo bijzonder. Meer te spreken over Star Wars: Rebels eigenlijk.

Edited by MiguelTegen