Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

welke films in 2017

Recommended Posts

San Diego Comic Con dit weekend... Vannacht fijne nieuwe trailers gedropt voor Thor Ragnarok, Justice League, Ready Player One, en Stranger Things (ooit van gehoord, niemand?). Vooral Thor maakt mij blij!

Inderdaad een vloedgolf aan mooie trailers. Thor verraste me ook zeer positief. JL weet ik nog stééds niet hoor.  Die cyborg is zoooo lelijk. RP1 het boek nog steeds niet gelezen maar wat een bizarre trailer. 

Ook Netflix timmert stevig door met series als Bright en Defenders. Walking Dead trailer weer ook heel lekker maar verrassend einde. 

En.... Stranger Things tja.. nostalgie galore.Ik hoop dat het verhaal net zo goed is als de 80s referenties in de trailer ;)

Avengers geef ik niks om; JL trailer bekeken maar trekt me (zoals alle andere DC films) niet (muv Gal G. dan), RP1 nog niet gezien...

Stranger Things dan. Het beste wat TV overkomen is in 30 jaar.

RP1 zag er wel interessant uit. Wat betreft de superhelden films is het maar afwachten. De meeste vindt ik tegen vallen, Wonder Woman was de aangename uitzondering.  De Batman & Harley Quinn animated movie zal ik zeker kijken. Maar dat is meer uit nostalgie van de Batman animated serie.

Op tv kijk ik voornamelijk de DC series. Ben wel benieuwd naar Jessica Jones. Maar dat is door Defenders allemaal naar achteren geschoven. 

Er wordt tegenwoordig zo veel voor tv gemaakt, dat het lastig is om alles bij te houden.

16 uur geleden zei CptHansOlo:

Er wordt tegenwoordig zo veel voor tv gemaakt, dat het lastig is om alles bij te houden.

Wat dat betreft wordt alles makkelijk, alles vergeten en Stranger Things kijken....rustig seizoen 1 doen en in oktober weer verder!

• Upvote 1

1 uur geleden zei Marko:

Wat dat betreft wordt alles makkelijk, alles vergeten en Stranger Things kijken....rustig seizoen 1 doen en in oktober weer verder!

Er zijn er meer, die Stranger Things hebben aangeraden. Heb binnenkort vakantie, dus wie weet.  Was eigenlijk van plan om BSG opnieuw te kijken.

De remake/reimagining van begin deze eeuw begon anders ijzersterk. Helaas kelderde de kwaliteit na seizoen 3 met een uiteindelijke ontknoping die zo ongelofelijk slecht was dat ik die hele serie nooit meer terug wil kijken. Eeuwig zonde.

De originele serie heeft veel sentimentele waarde. Maar de remake is in mijn ogen de beste SF serie ooit.  Hij is niet perfect, er zitten een aantal zwakke stukken in. Het einde vindt ik weer fantastisch. Maar de meningen verschillen daar sterk over.  BSG was de eerste serie die weer terug ging naar de oorsprong van SF, als spiegel van de huidige maatschapij. De politieke en religieuze thema's in BSG zijn niet voor iedereen, maar waren een gewaagde keuze. Zelfs in vergelijking met huidige series. De twee series die op dit moment in de buurt komen, zijn The Expanse en Westworld.

2 uur geleden zei Marko:

en zo dwaal je helemaal af van de enige serie die er ècht toe doet.....

Klopt. Excuus!

Maar nog even over de BSG reboot: ik vond/vind die reeks echt verschrikkelijk. En ja; ik heb het geprobeerd (zowel serie als die miniserie) .  Cylon catwalk supermodels....

Nu weer terug naar Stranger Things! (idee om een site te bouwen? StrangerThingsAwakens.nl)

Op 26-5-2017 at 16:34 zei BoxerlessBossk:

Nog meer redenen om Facebook te haten!

Maar goed, films dus. Wonder Woman komt binnenkort uit, en het is een DC-film waar voor de verandering positief op gereageerd wordt, hoe ziek is dat?!

Gisteravond Wonder Woman gezien en zelfs mijn vrouw vond de film goed.  :)

wonder+woman+group+shot.jpg

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Gisteravond Wonder Woman gezien en zelfs mijn vrouw vond de film goed.  :)

wonder+woman+group+shot.jpg

was dit bij de ingang?    jullie staan er leuk op!

16 uur geleden zei Dennis:

Nu weer terug naar Stranger Things! (idee om een site te bouwen? StrangerThingsAwakens.nl)

Ik geloof dat de fanschare van ST qua fans nog niet de spanwijdte van Star Wars heeft, dus een website zal dus puur hobbyisme moeten zijn en daarbij is er ook simpelweg minder te melden over Stranger Things. De FB pagina Perfect Strangers is mischien een leuk tijdelijk alternatief voor de nederlandse fanschare!

https://www.facebook.com/pefectstrangers/

Weer even on topic. 

Van de week War: Apes gezien. Waanzinnig. Ik vind concluderend dit de beste trilogie van dit decennia. Alle ingrediënten werken zo goed samen. De verhaallijn, karakter ontwikkeling, strakke actie , goede effecten en het prachtige camerawerk. Voor de liefhebbers, naar mijn idee sluit deze laatste perfect aan op de eerste originele film. Maar ook de eerste van de huidige trilogie bouwde daar al aan mee, door de raketlancering van de hoofdpersoon in de originele film. Ik zal de regisseur Mat Reeves dan ook met zeer veel aandacht gaan volgen.

Last but not least moeten we als star wars geeks  over een ding erg blij zijn.... Woody Harrelson is in top vorm. 

Kan niks anders dan me daar bij aansluiten. Sommige tie-ins (vooral character namen) met de originelen waren een beetje on the nose, maar als dat het grootste kritiekpunt is wat ik kan bedenken... Topfranchise!

Dennis jij gaat in ieder geval de opening van Valerian diggen!

Verder.... ben ik nou enige die volledig hyped is over Babydriver?? Of heeft niemand m gezien. In dat geval... haast je, rep je, wat een trip!! Als je van goede misdaad films houd en van goede muziek..... wacht niet te lang. 

22 minuten geleden zei Marko:

Vertel!

Pages-de-INT-Valerian-V2221.jpg

30 minuten geleden zei Marko:

Verder.... ben ik nou enige die volledig hyped is over Babydriver?? Of heeft niemand m gezien. In dat geval... haast je, rep je, wat een trip!! Als je van goede misdaad films houd en van goede muziek..... wacht niet te lang. 

Over Valerian hoor ik verder weinig goeds. Skip, denk ik.

Baby Driver was inderdaad freaking amazing en Edgar Wright is de bom.

44 minuten geleden zei Marko:

Niet gezien.

Met de regisseur heb ik ook niks; die Pegg/Frost producties vind ik niks en ik heb Scott Pilgrim echt geprobeerd @BoxerlessBossk maar nee.... ik heb dan gelijk minder de neiging om een nieuwe productie van dezelfde auteur te bekijken.

Als er één film (buiten SW) is die me enorm trekt is het:

Edited by Dennis

De enige horrorfilm die ik juist niet ga zien. Willemijn houdt van griezelen, maar van clowns krijgt ze serieuze nachtmerries :P

Mbt Wright, ik snap je wel Dennis. Zijn films hebben een heel uitgesproken stijl, en als dat niet jouw stijl is, tja. Baby Driver is zijn meest toegankelijke film... maar het blijft die stijl.

nee.... please fuckwhat you know. Baby driver is anders als alles dat je kent. Ik vind hot fix etc maar matig dit is zo next level!!! Je houdt ook nog eens van goede muziek..... can't miss. 

Oef, ik had niet verwacht dat ik me bij Dunkirk zou vervelen. Maar ik was gewoon in geen enkel personage geinteresseerd. Niet gek ook, het voelde alsof in War for the Planet of the Apes nog meer dialoog zat. Vonden jullie hem wel oke?

Ja ik ben wel onder de indruk. De cinematografie in de eerste en tweede plaats. Maar ook de waanzin en hoe de verhaallijnen bij elkaar kwamen. Het gebrek aan dialoog verhoogde bij mij juist het voelen van de oorlogswaanzin. Het soort van hoofdpersonage was wat mij betreft meer een instrument om het verhaal te vertellen. 

Op 29-7-2017 at 20:15 zei Dennis:

Als er één film (buiten SW) is die me enorm trekt is het:

ik moet deze trailer nog zien.... eigenlijk wil ik m juíst niet zien. Deze film ga ik sowieso zien.  Lang leve de Unlimited card. 

Edited by Marko

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now