Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Blade Runner 2049

Recommended Posts

Denis Villeneuve komt i.s.m. sir Ridley Scott volgend jaar met Bladerunner 2049. En onze eigen Sylvia Hoeks uit Maarheeze speelt erin mee; zoals ook een Nederlander meedeed in het eerste deel; Rutger Hauer!

Met Harrison Ford en Ryan Gosling; Blade Runner 2049. Na Empire is Bladerunner uit 1982 mijn all-time favoriet! Alleen al die prachtige muziek van Vangelis en goede herinneringen aan de Westwood game die ik uren heb gespeeld. Hierbij de eerste teaser en dit smaakt naar meer!

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/film/26762259/__Blade_Runner_2049_te_bewonderen_met_virtualrealitybril__.html

Edited by the Prosheshy

Ik kon mijn CD van Bladerunner nergens meer vinden. Maar die muziek van Vangelis vind ik echt prachtig dus de 25th Anniversary CD soundtrack maar aangeschaft. 

folder%20(1).jpg

IMG_0096.jpg

Ik moest deze hebben' bij Zavvi.nl in pre-order voor €44,- (incl 4K verse van the Final cut plus alle versies en extra' s op Bluray)

Edited by the Prosheshy

Volgens mij hebben ze bij RTL nog nooit van Floris (en Turks Fruit) gehoord... en ook niet van Nighthawks (1981, Stallone en Billy Dee 'Lando' Williams).

Wow, Empire èn Den of Geek, twee websites die ik toch wel redelijk hoog heb staan, geven beide een 5 uit 5 voor Blade Runner 2049 !!!!!

49 minuten geleden zei the Prosheshy:

Die extra punter komen vast Mede door de performance van onze eigen Sylvia uit Maarheeze.

ik weet niet zeker of ik je goed begrijp maar dit zijn beide (grote) internationale websites....

........en hier de laatste prequel film van de maker van Cowboy Bebop (favorietje) ....er zit trouwens een hats-off aan star wars in ook, iets wat alleen wij fans waarschijnlijk zullen zien. In ieder geval wederom Stunning!!!

Ongelovelijk dat het deze week al gaat gebeuren, wat vliegt de tijd. Dit weekend Blade Runner (final cut) maar vast weer even bekeken....

Vrijdag 16.30 IMAX 3D yeehaah

163 minuten inderdaad!! Dat is een flinke zit. Pauze wordt toch niet gedaan? Was dat bij LOTR wel zo dan? Ik kan met hetniet herinneren .

The Last Jedi wordt overigens ook een lange zit met 150 minuten 2,5 uur!

4 uur geleden zei Marko:

163 minuten inderdaad!! Dat is een flinke zit. Pauze wordt toch niet gedaan? Was dat bij LOTR wel zo dan? Ik kan met hetniet herinneren .

Bij LOTR was het zonder onderbreking.

Op 2-10-2017 at 19:15 zei Dennis:

Bij LOTR was het zonder onderbreking.

Pathé heeft meestal geen pauzes. Maar ik heb ook meegemaakt dat ze er wel een pauze hebben. 

Nu te koop bij Zavvi.nl; de 4K bluray met gewone bluray EN 2 exclusieve whiskey glazen uit Blade Runner. I gotta have em...... 44,- 

Blade_runner-4_K.jpg

Blade_Runner_2049-_LE-4_K.jpg

Er is ook een prachtige steelbook met de 3D versie veschikbaar voor pre-order. Ik zou niet te lang wachten want de Zavvi steelbooks zijn exclusief en gaan vaak snel weg: Steelbook 28,-

Bladerunner_2049.jpg

3 uur geleden zei the Prosheshy:

Nu te koop bij Zavvi.nl; de 4K bluray met gewone bluray EN 2 exclusieve whiskey glazen uit Blade Runner. I gotta have em...... 44,- 

Er is ook een prachtige steelbook met de 3D versie veschikbaar voor pre-order. Ik zou niet te lang wachten want de Zavvi steelbooks zijn exclusief en gaan vaak snel weg: Steelbook 28,-

Op alles staat Artwork TBC he ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now