Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Rogue One A Star Wars Story bluray versies voor pre-order

Recommended Posts

Inmiddels te pre-orderen via de Hutgroup in de UK; de Limited Edition 3D/2D (met 3 discs) Bluray Steelbook van Rogue One; a Star Wars Story (29,99).

Er is ook een "gewone" 3D/2D versie die 8,- goedkoper is (geen steelbook editie).

Verder is te pre-orderen de 2D versie; kosten: 17,99 (2 discs i.p.v. 3)

Wanneer deze uitkomt weet ik niet maar dat ik em moet hebben is zo zeker als dat de Europese premiere van Star Wars in 1977 in Nederland plaatsvond.

Dus besteld!

Rogue One: A Star Wars Story 3D (Includes 2D Version) Zavvi UK Exclusive Limited Edition Steelbook

http://www.zavvi.nl/blu-ray/rogue-one-a-star-wars-story-3d-includes-2d-version-zavvi-exclusive-limited-edition-steelbook/11387240.html

http://www.zavvi.nl/blu-ray/rogue-one-a-star-wars-story-3d-includes-2d-version/11387243.html

http://www.zavvi.nl/blu-ray/rogue-one-a-star-wars-story/11387242.html

De Bluray 3D Steelbook van Rogue One komt al 10 april uit via Zavvi en de cover; I like it: alles heeft Nederlandse ondertiteling

.https://www.zavvi.nl/blu-ray/rogue-one-a-star-wars-story-3d-includes-2d-version-zavvi-exclusive-limited-edition-steelbook/11387240.html

11387240-1454463353104942.jpg

Deze Limited Edition Steelbook heeft dus een geheel andere cover dan de gewone 3D bluray:

11387243-2134463352828348.jpg

De Limited Edition sleeve bij de 2D bluray van Zavvi met NL ondertiteling is die van de IMAX poster! Twee van onze groep hebben em al besteld. Twee anderen (incl mijzelf) hebben de Limited Edition 3D Steelbook besteld die inmiddels uitverkocht is bij Zavvi. 

11387242-2574463352783582.jpg

Ha ha ha, is dat dan wel de versie met Dolby ProLogic?  ik zag deze al in een van FB groepen. Een van onze engineers kon er geen wijs uit LOL B.t.w. de kwaliteit van de DTS-HD MA bluray en bonus materialen is top!

Edited by the Prosheshy

Ik vond de bonusmaterialen....tegenvallen. Ik mis heel erg een goede making of docu.

TFA (en daarvoor de BluRay saga release....en daarvoor de OT DVD release.....en daarvoor de 4 vintage docu's) was verzorgder.

Kan ik ook niet ontkennen. Wat vliegt de tijd. Des te mooier dat Star Wars nog steeds deel uitmaakt van mijn leven.

Veel franchises voorbij zien komen, maar Star Wars is een blijverdje! :)

Weet iemand of de blu ray versie, verkrijgbaar via bol, een frans of een engels menu heeft? 

Alvast bedankt voor eventuele reacties! 

21 minuten geleden zei Frans:

Weet iemand of de blu ray versie, verkrijgbaar via bol, een frans of een engels menu heeft? 

Alvast bedankt voor eventuele reacties! 

Ik neem aan dat je de nederlandse versie bedoeld?

Die heeft een Engels menu.

Volgens mij maakt Disney een versie voor meerdere landen. Ik had een Target 5 disc bluray LE die dezelfde layout had als de Engelse m.b.t. Bonus disc. De Engelse bluray discs met de 3D en 2D films zagen er ook hetzelfde uit als het Amerikaanse broertje. Scheelt hen weer in de kosten.

5 minuten geleden zei the Prosheshy:

Volgens mij maakt Disney een versie voor meerdere landen. Ik had een Target 5 disc bluray LE die dezelfde layout had als de Engelse m.b.t. Bonus disc. De Engelse bluray discs met de 3D en 2D films zagen er ook hetzelfde uit als het Amerikaanse broertje. Scheelt hen weer in de kosten.

De verschillen zitten hem in:

-Ondertitels (de versie in de USA, Japan etc zal geen NL subs hebben)

-Audiosporen (sommige landen synchroniseren alles na; de Duitse versie zal vermoedelijk ook een duitse track hebben)

-De taal van het menu. Zo hebben de NLse DVDs van de OT en PT zowel franse als engelse menus. Afhankelijkvan hoe je je speler hebt ingesteld (taalkeuze in het bronmenu van de speler) zul je een engels of frans menu krijgen.

De meeste DVDs en BluRays die in NL verschijnen zijn voor de Benelux, dus vaak hebben ze op de cover al teksten in twee talen staan.