Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

ced8441043bc2a66a3da0137bcdb49d9.jpg 

Zit je al tijden uit te kijken naar de release van R1, kom je erachter dat de film in de regio (ruim gerekend) louter in 3D draait... Als mijn hersenen iets niet trekken is dat 3D. TFA heb ik ook verpest door naar de 3D versie te gaan, waardoor ik enorm veel van de film heb gemist. Na het fiasco (voor mij) genaamd Avatar 3D had ik eigenlijk mn les geleerd moeten hebben. Helaas trapte ik er op ieuw in bij TFA, wat dus ook een fiasco werd. Er is dus geen haar op mn hoofd die eraan denkt R1 in 3D te gaan bekijken... Wat me dus voor een immens dillema stelt. Want woensdag heb ik niet de tijd om ver te reizen voor de première. Dat houdt in dat ik de film gewoon helemaal niet ga zien morgen! Hier ben ik dus echt ziek van... het is een openbaar forum, dus zal me qua taal inhouden, maar damn wat baal ik hiervan...

Zo zie je maar dat technologische ontwikkeling niet voor iedereen vooruitgang betekent! Bah!

De kans is aanwezig dat Dolby Cinema 3D wel iets is waar je tegen zal kunnen vanwege het gebruik van twee projectoren (ieder brilglas krijgt 1 signaal) waardoor het veel rustiger is voor je ogen. Ik zou even kijken op www.vuecinemas.nl

Verder wordt de film in Kinepolis Jaarbeurs (wordt morgen geopend in Utrecht) wél in 2D vertoond. Is Utrecht een optie?

• Upvote 1

Ik voel je pijn wel een beetje. Ik kan 3D oke zien, maar de randen worden een beetje wazig. En twee brillen op m'n harses is ook nooit een succes. Als ik de keuze heb doe ik dus ook altijd 2D.

That said, ik ga zo voor m'n tweede IMAX 3D screening van Rogue One, dus ik zal er niet teveel over klagen :P

• Upvote 1

Een kameraad heeft een 2d versie gevonden in Arnhem, dat is nog wel te doen. Moet alleen ff kijken of ik nog wel thuis kan komen met het OV... Maar ik ben heppie! :-)

Utrecht was echt net te ver geweest...

Edited by DeGrijzeDuif

3D zuigt. Maar goed, zo kan men meer voor een ticket vragen en dus meer verdienen. Ik heb er zelf ook niks mee.

Edited by Dennis
  • Upvote 1

Volgende week gaan we nog een keer, maar dan met het gezin, ook 2D. Als ik dat achter de rug heb, en de film is me bevallen, dan ga ik de film alsnog een keer in 3D kijken... Dan ken ik de film al en kan er niets meer verpest worden bij de kennismaking met R1... ;-)

Alhoewel het bij mij niet zo ver gaat dat ik de krachttermen moet wegslikken heb ik (vooral?) dit keer last van de 3d gehad. ALs ik naar het beeld keek en daarna naar de (zwevende) letters moest ik steeds knipperen. De volgende watch wordt zeker in 2D....of ik kar weer naar hilverdorp. 

De zwevende letter is precies waarbij het bij mij ook mis ging bij TFA. Ook al wilde ik niet eens lezen maar alleen luisteren, werd mn aandacht continu naar de ondertiteling geleid en waren mn ogen/hersenen constant bezig met schep stellen en focussen... bummer...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now