Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

Rogue One Featurettes, videos, etc

Recommended Posts

Kwam deze featurette zojuist tegen: een interview met Diego Luna (Cassian Andor). Was deze nu al bekend?

Rogue One; Living in Star Wars (2016):

Edited by the Prosheshy

Voor wie zich niet kan bedwingen; er is een scene op Jedha vrijgegeven (tijdens de Jimmy Fallon show)van Rogue One. EEN GEVECHTSSCENE TUSSEN jyn, Cassian, K2SO en de Stormtroopers. Ook hier meteen als de humor van 2SO. En Jyn.....zij is een badass Rebel! 

Edited by the Prosheshy

Ugh, komt online vlak nadat ik richting werk vertrek, zit ik heel de dag te stressen omdat ik er asap een post van wil maken :P

Anyway, JA JA JA JA! Alles klopt gewoon aan dit stukje. Ik was al vol vertrouwen in deze film, en dat is alleen maar meer zo geworden. Nog een paar nachtjes slapen!

Dat kan ik wel begrijpen. Heb zelf een baan waarbij ik aardig flexibel in e.e.a. ben. Prima stukje tekst hoor. Ik kan niet wachten tot de film uitkomt. 

Eerst mrg maar aan Felicity tijdens de twitter Q&A het volgende vragen: "Dear Felicity, tnx 4 U'r great performance in R1; what part of u'r personality did u like most to add to the character of Jyn"?

Ja, ik ben bang dat er morgen weinig echt nieuws uit die vragen gaat komen. Het zullen veelal de standaardvragen zijn, en dingen waar ze nog geen antwoord op mogen geven...

Hoorde gisteren in het interview met regisseur Gareth Edwards op the Star Wars show dat de crew van Rogue One een easter egg heeft verstopt als geintje in Saw Gerrera's grot (een tekening). Een monster uit zijn eerste film;  Monsters en een muto uit Godzilla. Ga goed opletten bij de premiere.

Edited by the Prosheshy

Kwam zojuist dit  interview tegen met Gareth Edwards voor TF1. Lastig om het Frans en Engels te scheiden maar er komen wel interessante opmerkingen van Gareth Edwards voorbij waaronder uitleg van de proloog (uitleg 15 jaar eerder) voorafgaand aan Rogue One . Veel hiervan wisten we natuurlijk al en het is opmerkelijk hoe graag Gareth e.e.a. zou willen uitleggen (komen princes Leia en R2D2 in de film voorbij; kijk naar de nonverbale communicatie van Gareth) maar dit gewoonweg niet kan. Zal vanavond tijdens de Twitter Q&A niet veel anders zijn verwacht ik.

http://www.tf1.fr/tmc/quotidien-avec-yann-barthes/videos/gareth-edwards-contre-attaque.html

There is no opening crawl. But there is a prologue at the beginning of the film that takes place 15 years before the action of the film, and that is how the action is exposed… We really had to differentiate Rogue One from the rest of the Saga.

https://www.outerplaces.com/science-fiction/item/13935-gareth-edwards-discusses-rogue-one-s-prologue

Edited by the Prosheshy

5 uur geleden zei the Prosheshy:

There is no opening crawl. But there is a prologue at the beginning of the film that takes place 15 years before the action of the film, and that is how the action is exposed… We really had to differentiate Rogue One from the rest of the Saga.

Dik 30 (!) jaar geleden deden de Ewok films dit al..... geen crawl.....en anders  zijn dan de rest van de saga ;) #EwokMovieAwareness

Vandaag is er wederom een TV spot online gezet Worth it). Worth it? Jazeker, wat valt namelijk mij op in deze TV spot?

Wel iets wat we op het einde van the Empire Strikes en halverwege Return of the Jedi al eens hebben mogen zien.

Het imposante Rebellen fregat; EF76 Fregat Nebulon B! En volgens mij zag ik in een flits nog een B-wing fighter. 

latest?cb=20081008133937

Edited by the Prosheshy

20 minuten geleden zei the Prosheshy:

Vandaag is er wederom een TV spot online gezet Worth it). Worth it? Jazeker, wat valt namelijk mij op in deze TV spot?

Wel iets wat we op het einde van the Empire Strikes en halverwege Return of the Jedi al eens hebben mogen zien.

Het imposante Rebellen fregat; EF76 Fregat Nebulon B! En volgens mij zag ik in een flits nog een B-wing fighter.

Kijk, dat geeft me als Star Wars LEGO verzamelaar hoop......dat er wellicht ein-de-lijk een LEGO uitvoering ooit gaat komen.

(Een van de fraaiste schepen uit de hele franchise)

• Upvote 1

Nah, het is nu al moeilijk genoeg om te verdelen wie de film als pers mag gaan zien ;)

Anyway, we hebben alwéér nieuwe Rogue One footage! Flashback-scene tussen Galen en Krennic, en een nieuwe internationale trailer waar verbazingwekkend veel in zit. Vooral Chirrut is baas!

Spoiler

Hij schiet een freaking TIE Fighter neer, kom op!

Edited by BoxerlessBossk

En WEER een; die marketing machine van disney/Lucasfilm maakt overuren; gelukkig voor ons is de titel van de TV spot nergens op gebaseerd want het betreft in NL minder dan 8 dagen.........

9 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Nah, het is nu al moeilijk genoeg om te verdelen wie de film als pers mag gaan zien ;)

Voor VIII is het al een stuk gemakkelijker geworden :P

En weer een nieuwe clip (31s)  over de call sign met Riz Ahmed en Fellicity Jones & Alan Tudyk (Bodhi Rock/Jyn Erso & K2SO):

K2SO is the best!

Edited by the Prosheshy

In een nieuwe Amerikaanse IMAX TV spot zien we inmiddels al e.e.a. meer over de Death Star en Orson Krennic's karakter.

Spoiler

5047bc.jpg

Edited by Dennis

Yo Prosheshy cik weer om te zien.

ik wil me nergens mee bemoeien maar het is niet  nodig om voor elk bericht een nieuwe topic aan te maken.  

Crew kan beter even de boel op vegen en in een topic trailer spots en teaser gooien 

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this