Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Dennis

StarWarsAwakens.nl presents: StarWarsInterviews.com

Recommended Posts

Wat een geweldige site! Wat een werk en toewijding. Diepe buiging!

In het intro woord van Ramon, staat een link naar de intl community. Die link werkt niet. ;-)

Keep up the good work!

whooohh ik zie 'm ook nu pas...hectisch weekend achter de rug. Mooi man, maar ik dacht dat de algemene consensus op SWA was dat we tegen reboots waren hahaha

Maar dit ziet er in ieder geval erg puik uit ik ga hier eens een paar uren doorbrengen! Na R1 weleenswaar, ik kan me nergens meer op concentreren nu.

4 uur geleden zei DeGrijzeDuif:

Wat een geweldige site! Wat een werk en toewijding. Diepe buiging!

In het intro woord van Ramon, staat een link naar de intl community. Die link werkt niet. ;-)

Keep up the good work!

1 uur geleden zei Marko:

whooohh ik zie 'm ook nu pas...hectisch weekend achter de rug. Mooi man, maar ik dacht dat de algemene consensus op SWA was dat we tegen reboots waren hahaha

Maar dit ziet er in ieder geval erg puik uit ik ga hier eens een paar uren doorbrengen! Na R1 weleenswaar, ik kan me nergens meer op concentreren nu.

@Duif:

De link StarWars.community linkt naar….StarWarsAwakens.nl (wellicht dat je daarom denkt dat ie niet werkt?)

@Beiden:

En thnx voor het mooie compliment! Er zitten inderdaad behoorlijk wat uren in...zoals gezegd begon het allemaal in september 2005...en ga ik voorlopig nog even door! Aanstaande zondag staat Jason Isaacs op het programma (hij is dan op DCC).

De komende tijd komen er nog héél veel (oude) online (meer dan 70 waaronder behoorlijk obscure namen)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this