Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Kaartverkoop Rogue One in de VS

Recommended Posts

Vannacht is de kaartverkoop van Rogue One gestart in de VS en Australie. Dat de hype daar een stuk groter is dan in Nederland moge duidelijk zijn;

Sites die crashen, wachtrijen etc etc:

http://furiousfanboys.com/2016/11/rogue-one-star-wars-story-pre-sale-tickets-go-sale-promptly-crash-sites/

https://www.cnet.com/news/deep-breaths-lord-vader-rogue-one-tickets-are-on-sale/

En de nieuwe TV spot van Rogue One is zojuist online gezet; zag ik daar Govenor Tarkin kijkend naar de Death Star? de Hype is absoluut groeiende!

oruijp.png

2016-11-28_113407.jpg

Edited by the Prosheshy

3 uur geleden zei the Prosheshy:

Dat de hype daar een stuk groter is dan in Nederland moge duidelijk zijn;

Of de Nederlandse websites waren beter voorbereid? Nee, ik denk dat jij toch gelijk hebt.

31 minuten geleden zei RogueLeader:

Of de Nederlandse websites waren beter voorbereid? Nee, ik denk dat jij toch gelijk hebt.

Volgens mij is er bij ons geen een daadwerkelijk om middernacht begonnen met de verkoop. Allemaal eerder of later :P

Tarkin, tja, het lijkt erop he? Maar we hebben het al eerder vermoed en er is nog steeds geen bevestiging. We gaan het zien over twee weken!

53 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Volgens mij is er bij ons geen een daadwerkelijk om middernacht begonnen met de verkoop. Allemaal eerder of later :P

Tarkin, tja, het lijkt erop he? Maar we hebben het al eerder vermoed en er is nog steeds geen bevestiging. We gaan het zien over twee weken!

twee weken.....en twee dagen. Of je moet toevallig welkom zijn op het 'pluche'

In de VS houden ze zich wel netjes aan de tijden en staan ook netjes in de rij. Hoorde net van een US buddy van mij dat de Fandango website net zoals vorig jaar weer gecrasht is. 

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now