Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
RogueLeader

Star Wars 1313

Star Wars 1313: yay or nay?  

5 members have voted

1. 1. Star Wars 1313: yay or nay?

• Yay!
      5
    • Nay!
      0

Recommended Posts

Ik moest laatst toevallig aan deze game denken. Star Wars 1313 is een game die zou gaan over de jonge jaren van Boba Fett, en het zou zich afspelen in de diepste krochten van Coruscant. LucasArts kreeg zelfs hulp van Industrial Light & Magic! Helaas werd de stekker uit de game getrokken bij de Disney overname en de ondergang van LucasArts.

Wat vinden jullie van Star Wars 1313? Het lijkt erop alsof de game heel gaaf had kunnen worden als we naar de E3 trailer(s) hieronder kijken. Natuurlijk zijn E3 'gameplay' demo's zelden een goede representatie van hoe de game er uiteindelijk uit komt te zien, maar het is toch interessant om te zien wat de ontwikkelaars in gedachten hadden. Ik heb me zelf altijd afgevraagd waarom er niet eerder een Boba Fett game kwam. Het bleef alleen bij Star Wars Bounty Hunter, dat zich richtte op de -toch iets minder gave- Jango Fett.

Er gaan nu geruchten dat de game alsnog uit gaat komen met dezelfde setting, maar dan wel met andere personages [bron]. Geen Boba meer dus. Wel Visceral Games, bekend van de Dead Space games (vooral de eerste twee zijn aanraders!).

Edited by RogueLeader

Ik was behoorlijk hyped toen ik deze gameplay voor het eerst zag! :) Het blijft zonde dat ze het project hebben geannuleerd. Ik las echter hier en daar dat ze - op een of andere manier - toch gebruik gaan maken van bepaalde assets in de game in de aankomende game van Visceral Games. Het is al bekend dat Amy Hennig (lead writer van de Uncharted serie) speciaal door EA is overgenomen om bij Visceral aan hun Star Wars project te werken. Via verschillende mensen die dicht bij het project staan/stonden is 'verklapt' dat de game dan ook een soort Uncharted-achtige game wordt met een sterk verhaal en cinematische cutscenes. Het is echter nog steeds wachten op een officiële aankondiging. Mijn gok? De Spike Game Awards begin december, vlak voor de release van de nieuwe film. Als ze het daar niet aankondigen, dan vrees ik dat we pas op de E3 van 2016 iets van de game zullen zien.. ach, it's done when it's done. :) Ben wel heel benieuwd naar de eerste beelden!

De laastste game van Visceral, Battlefield Hardline, viel aardig tegen. Maar als ik dingen hoor als Uncharted meets Star Wars dan kan het alleen maar gaaf worden. Het is al te lang geleden dat we een écht vette singleplayer Star Wars game kregen, toch? The Force Unleashed was geinig, maar het kan stukken beter.

Edited by RogueLeader

Ik heb de game gezien achter de schermen bij LucasArts op de Gamescom toen. Daar werd 'ie gespeeld door een medewerker. Op een tv van 150 cm of iets in die geest. En wauw. Wat zag dat er fantastisch uit. Helaas is de game nooit uitgekomen. Gelukkig heb ik nog wel een Star Wars 1313 USB stick om te denken aan dat wat kon zijn.

Ik heb de game gezien achter de schermen bij LucasArts op de Gamescom toen. Daar werd 'ie gespeeld door een medewerker. Op een tv van 150 cm of iets in die geest. En wauw. Wat zag dat er fantastisch uit. Helaas is de game nooit uitgekomen. Gelukkig heb ik nog wel een Star Wars 1313 USB stick om te denken aan dat wat kon zijn.

Never forget Star Wars 1313. R.I.P.

The Force Unleashed was geinig, maar het kan stukken beter.

Beide games van Force Unleashed gehad en zijn inderdaad wel leuk om te spelen. Vooral de mogelijkheid om jou eigen lightsaber samen te kunnen stellen.

Star Wars 1313, wauw.. Jammer dat daar de stekker uit werd getrokken. Wellicht dat iemand het project ooit op pakt, als het mag.

Yep gezien! Ben vooral benieuwd wat die schrijfster van Uncharted nu met het team achter Dead Space aan het doen is. Die zijn ook met een Star Wars-game bezig..

Yep gezien! Ben vooral benieuwd wat die schrijfster van Uncharted nu met het team achter Dead Space aan het doen is. Die zijn ook met een Star Wars-game bezig..

Laat het een singleplayer third/first-person shooter met de graphics van Battlefront zijn!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this