Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

21 nov tickets Rogue One in de verkoop

Recommended Posts

4 uur geleden zei the Prosheshy:

Geweldig. In Nederland?

Maandag 12 december is de perspremiere in Amsterdam en StarWarsAwakens is hiervoor ook uitgenodigd. BoxerlessBossk aka Wesley is in ieder geval van de partij :)

Dat klinkt heel erg gaaf. Veel plezier! Denk dat ik maar niks ga lezen vanuit de pers en onbevooroordeeld naar binnen ga. Ik moet wachten tot woe ochtend 10.15 Arnhem (Arena loopt dan 15 min voor op Arnhem). 

Op 23-11-2016 at 12:29 zei BoxerlessBossk:

Nieuwe voorstelling aan m'n schema toegevoegd, op maandag 12 december!

En nee, dat is geen typfout :)

Verder meteen heel de week vrijgenomen, dus donderdag en vrijdag zal ik ook nog wel in de bios te vinden zijn ^^

Bij deze een geweldige voorstelling gewenst vanavond. Ik moet helaas nog (Als ik de Total actie niet win) 48 uur wachten. "Control......control, I must learn control"

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Bij deze een geweldige voorstelling gewenst vanavond. Ik moet helaas nog (Als ik de Total actie niet win) 48 uur wachten. "Control......control, I must learn control"

Wat is precies de Total actie? Heb ik iets gemist? :P

8 minuten geleden zei Sebulba:

Wat is precies de Total actie? Heb ik iets gemist? :P

Vanaf 19 december krijg je bij de Total bij elke besteding van € 10 een zegel. 6 zegels + een paar euro = een Rogue One glas (verzamel ze alle 6!) ;)

• Upvote 1

6 uur geleden zei the Prosheshy:

Vanavond? Ben al terug! ;)

Eerste indrukken: https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/anthology/rogue-one/rogue-one-reacties/

3 uur geleden zei Dennis:

Vanaf 19 december krijg je bij de Total bij elke besteding van € 10 een zegel. 6 zegels + een paar euro = een Rogue One glas (verzamel ze alle 6!) ;)

Total heeft ook een prijsvraag om kaartjes te winnen voor de première morgenavond. Maar ik zou gokken dat die actie nu wel voorbij is?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now