Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

21 nov tickets Rogue One in de verkoop

Recommended Posts

Eva van Pathe laat het vndg weten; er komt waarschijnlijk toch een nachtpremiere; dat zou geweldig zijn. Wij gaan i.e.g. de 14e met onze Rogue One Rebels de originele Star Wars op een beamer (geupscaled via 4K; PS4 Pro) kijken na die dag Rogue One te hebben gezien.

vox3yq.jpg

Edited by the Prosheshy

Imax in Denemarken begint ook vannacht met de verkoop:

The wait is over! Presale for 'Star Wars: Rogue One' starts tomorrow Monday, 21.11 o'clock 12. We look forward to showing you the amazing film in our brand new IMAX floor of the CinemaxX Aarhus

Ik heb inmiddels bevestiging gekregen van Ariane van Pathe NL dat vannacht de verkoop van Rogue One kaarten start.  Neem mijn laptop maar mee naar het hotel waar ik vannacht zit (gelukkig met wifi)

aneyyh.png

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Ik heb inmiddels bevestiging gekregen van Ariane van Pathe NL dat vannacht de verkoop van Rogue One kaarten start.  Neem mijn laptop maar mee naar het hotel waar ik vannacht zit (gelukkig met wifi)

Dat was vanochtend al bekend ;) (hebben we op de site en FB gepost) Pathe had dat zelf op hun FB pagina aangegeven (maar niet op Twitter)

Overigens is er nog niets bekend over de 3D brillen (achter de schermen vast wel..maar men wil niks zeggen)

21 minuten geleden zei JediMasterAvery:

Hoop dat de Pathé er dit jaar wel goed op voorbereid is want vorig jaar was de server helemaal overbelast en was het moeilijk om tickets te bestelen in de Pathé.

Tja. Je moet ze ook gewoon afrekenen en niet stelen! :P

Serieus nu: zou het echt dat men massaal kaarten gaat bestellen en het binnen no-time was uitverkocht? In Eindhoven zat bij de VUE zowel bij de eerste voorstelling sochtens als de voorstelling op zaterdagavond (normaal de drukste avond) de zaal niet vol.

Edited by Dennis

De zalen zullen vannacht niet meteen volgeboekt worden.. Maar men is er graag gerust op dat ze niet vanaf de voorste rij nekklachten op zitten te lopen bij hun eerste voorstelling.

11 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Tickets in de pocket! Ramon en ik gaan Pathé Arena onveilig maken s ochtends vroeg :3

Als Vue online komt straks ook nog ff s middags in Gorinchem bestellen...

Of niet, gezien Gorinchem pas om 20:30 begint. What the..

Hier nog geen tickets als gevolg van ernstige belsuiteloosheid, de voorstelling om 20.00 uur in de GEZELLIGSTE Imax in nederland, was binnen tien minuten uitverkocht en nu kan ik er niet meer bij. Dat krijg je als je loyaliteit verschaft aan casual fans boven je hardcore starwars maten.

Als oplossing wordt nu de voorstelling van 14.00 bezocht....bizar hoeveel plaatsen er nog zijn in de overige tijdsloten, 11.00 14.00 17.00 maximaal 10 plaatsen bezet.

10 minuten geleden zei Marko:

bizar hoeveel plaatsen er nog zijn in de overige tijdsloten, 11.00 14.00 17.00 maximaal 10 plaatsen bezet.

De meesten werken en nemen geen vrij.

savonds zal het lachen geblazen zijn als velen er achter komen dat het GEEN vervolg is op TFA ("Die Rey is opeens ouder geworden zeg!") Want ja: ik denk echt dat er veel dit denken.....

tempting ...... ik hik dan alleen tegen de ochtendspits... en het feit dat ik niet over een

Spoiler

bedrijfsauto

kan beschikken. Zodoende wordt het wel een dure grap even op en neer, maar thanks for the offer.

Zoals je vaak leest in verhalen van sgtar wars fans....ik weet nu nog goed dat mijn vader me meenam naar ....... Nou dat leek me een goed idee ik ga dus met degene waar ik vader van ben mee, zodat ie later als ie groot is op zn holo-forum-netwerk goed voor de dag kan komen

Dat was inderdaad en natuurlijk de eerste optie, maar ik denk dat ik pas, zolang nog niet over een sponsored verhicle beschik is het een dure grap om even naar de bioscoop te gaan in E'hoven de gekste

Nieuwe voorstelling aan m'n schema toegevoegd, op maandag 12 december!

En nee, dat is geen typfout :)

Verder meteen heel de week vrijgenomen, dus donderdag en vrijdag zal ik ook nog wel in de bios te vinden zijn ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now