Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Eddie

boeken en comics

Recommended Posts

Ik verzamel dus alleen de eerste drukken van verhalen (dus meestal de Amerikaanse boeken en comics, met hier en daar een uitschieter, zoals de Duitse Rebels comics, of the Franse Rebels boekjes.... Heb, met het ontvangen van de Spaanse TFA juvenile comic, nu 1,500 1e druk Star wars comics...

14639785_10207699078977325_6291896746192928638_n.jpg

15032763_10207724336328743_7285097663795050284_n.jpg

LOL, merendeel is Legends, hoor, maar inderdaad, ook alles van  new-canon.... heb deze week ook weer wat leuke dingen voor het zoldertje binnengekregen...

Absolute Topcollectie. De beste die ik hier voorbij heb zien komen.

Die plank met WEG uitgaves is ultiem. (heb indertijd de belangrijkste gehaald....maar ben zeker niet compleet. Jij wel volgens mij)

Wat ik me afvraag: lees je ook echt alles? Met wat er nu allemaal uitkomt én gezien het feit dat je volgens mij alles aanschaft is dat toch bijna niet te doen?

• Upvote 1

7 uur geleden zei Dennis:

Wat ik me afvraag: lees je ook echt alles? Met wat er nu allemaal uitkomt én gezien het feit dat je volgens mij alles aanschaft is dat toch bijna niet te doen?

Ja, heb echt alles gelezen... Dit is een verzameling van 30+ jaar, en heb dus rustig de tijd gehad. 

Op 3-10-2017 at 19:59 zei RoyVisser:

Heel erg gaaf hoor!! Maar wel even vaker met een doekie over je zwarte kasten he ;)

Hah, inderdaad! Helemaal met je eens!!! :)

23 uur geleden zei Eddie:

Hah, inderdaad! Helemaal met je eens!!! :)

Ik zie dat je de jedi quest en de jedi apprentice series hebt. Ben wel benieuwd wat je van deze serie vind. Ik ben begonnen met lezen van de jedi quest series en ben onder de indruk van een stuk verdieping van zowel Obi Wan als Annakin. 

Ik vond vooral Jedi Apprentice een hele goede serie, en die las ik indertijd erg graag! Jedi Quest was ook erg goed (heb je de bijbehorende comic ook gelezen?)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now