Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Wat is jouw favourite Rogue One poster?

Recommended Posts

Vandaag zijn wederom twee internationale posters (dit keer een Mexicaanse) van Rogue One verschenen met o.a. de planeet Yavin 4 op de achtergrond.

Inmiddels zijn er, bij mijn weten, 6 verschillende posters. Wat is jouw favoriet?

Als iemand die dol is op symbolen moet dat in mijn geval toch wel de poster met de rebellenhelm in het water zijn.

De afbeelding van het rebellenlogo (the Starbird) onderaan de helm als zijnde de schaduw en daarin de boodschap van "hoop".

Immers zoals Jyn zei: "Rebellions are build on hope"

https://en.wikipedia.org/wiki/Rebel_Alliance

fvxnpe.jpg

n3ubes.jpg

Edited by the Prosheshy

In mijn ogen zijn ze alle 6 knap gemaakt, maar als ik dan toch een favoriete moet kiezen dan kies ik degene waar Darth Vader duidelijk op te zien is. 

Toen die poster op 12 oktober uitkwam dacht ik: "Wow, it's really going to happen"

Wees nu eerlijk: Vader terug op het grote scherm is toch één van de momenten waar iedereen op aan het wachten is :).

Mijn voorkeur gaat dus naar degene met Vader op, zonder twijfel! 

Alhoewel ik helm en firebird (links midden) super cool vind, gaat mijn keuze toch naar de links onder. Die vind ik het mooist in balans. Rechts midden vind ik overigens het lelijkst.

Rechtsboven/linksonder.....al vind ik het de zwakste lineup van een SW film totnutoe. Opvallend ook dat deze film meer posters heeft dan TFA.

Helm poster doet me teveel aan Kubricks Full Metal Jacket denken.

14 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Gegarandeerd dat dit precies de bedoeling is ;)

....en dat is bijzonder jammer. Star Wars zou juist niet dit soort links met 'de werkelijkheid' moeten hebben.

Buiten dat Galen de DS laser heeft ontworpen weten we niks van hem (ok, Wesley heeft me de spoilers van Catalyst verteld...dus ik weet al iets meer :P ), dus het is wellicht nogal pril om nu al die vergelijking te maken.

Maar goed, stel dat dat inderdaad zo duidelijk is dan is dat ook (m.i.) jammer. Het mag best losjes ergens op gebaseerd zijn, maar als je het er té dik op gaat leggen (zodat het gros direct echte personages in de fictieve figuren gaat zien) verliest het m.i. veel magie.

Met de ontwerpen van de starships heeft men de ontwerpen (gelukkig) niet gebaseerd op Space Shuttles maar op hamburgers met een augurk ernaast, letters, en een strik om een zo uniek mogelijke sfeer te creëren.

Maar goed, das my 2 cents.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now