Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Momenteel staan de films en muziek in de cantina. Persoonlijk vind ik dit zonde, omdat de cantina juist bedoeld is voor de non-SW items, maar er komen steeds meer SW relateren items in te staan.

Is het mogelijk dit op te splitsen, zodat de SW gerelateerde items een eigen onderdeel worden in het gedeelte met boeken games of zo?

Geen idee of het kan, en of het zelfs maar gewenst is dat ik dit opper... Maar ik vind het zelf een goed idee, dus ik dacht ik deel het eens.

Ik hoopte eerlijk gezegd dat Ramon zou reageren, gezien hij degene is die het daadwerkelijk aan kan passen :P

Een subforumpje "Star Wars overig" zou misschien niet misstaan nee. Maar laat je in ieder geval nooit tegen houden bij het maken van een nieuwe topic door het gebrek aan een perfect subforum om het te plaatsen. Alle discussie is welkom :)

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Maar laat je in ieder geval nooit tegen houden bij het maken van een nieuwe topic door het gebrek aan een perfect subforum om het te plaatsen. Alle discussie is welkom :)

Ik voelde idd een vorm van terughoudendheid... :-) vandaar het idee... Maar ik zal er proberen overheen te stappen. Hahaha 

Als er genoeg topics zijn die beter in een nieuw subforum zouden passen, is de stap om dat subforum daadwerkelijk te maken natuurlijk kleiner. Andersom loop je het risico op een zootje subforums dat uiteindelijk toch leeg blijft..

Sorry voor het gebrek aan een reactie, heb dit topic over het hoofd gezien. Je maakt een goed punt; ik ga ermee aan de slag! :)

• Upvote 1