Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
the Prosheshy

The Force Awakens Collector's Edition 3D Bluray

Recommended Posts

Gisteren kwam de post met een pakketje uit de UK. De 3D Collector's Ediition van TFA met op alledrie de bluray discs NL ondertiteling.

Op het eerste gezicht lijkt e.e.a. qua extra's mee te vallen (3 extra deleted scenes; Maz Kanata's scene met Unkar Plutt & Chewie-wookies can actually pull people's arms out, Leia  and the Resistance en de scene met Han/Chewie/Finn/Maz & de Stormtroopers in de gangen van kasteel.). Wat ik echter een absolute aanwinst vind is het commentaar van regisseur J J Abrams. Zoveel om te vernemen hoe bepaalde scenes zijn aangepast/wat JJ eerst in gedachten had etc etc. Div. extra's die op de Amerikaanse bluray zat (April uitgave TFA bluray van keten Target) zaten of te downloaden waren zitten nu standaard bij deze set.

Bonus features zoals Inside the Armory, the Scavenger and the Stormtrooper, Dressing the Galaxy, Sounds of the Resistance, Foley; A Sonic Tale zijn een genot om naar te kijken. De 3D versie moet ik nog gaan kijken maar ik ben al aardig tevreden over deze versie met een mooie 3D holografische kaart op de voorkant van deze box en dat voor +/- 24 euro. Money well spent.

11328319-2234412794711599.jpg

11328319-1794412794730853.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this