Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Battlefront deel 2 in najaar 2017

Recommended Posts

Ik merk wel dat de verhoudingen in Heroes versus Villains sinds de update echt hopeloos zoek zijn. Aanpassingen aan de characters hebben er voor gezorgd dat dark side teams veel te veel in het voordeel zijn. 't Was een van m'n favoriete gamemodes, maar ik vind het nu een frustrerend geheel geworden.

Vandaag Patch 2.0. gedownload van de EA servers. Het hele progression systeem is aangepast. Gelukkig heb ik voor de update alle heroes en Villains starcards en nagenoeg alle schepen unlocjked (tenmiste die van 40 crafting parts want de hogere upgrades qua level zijn minder gunstig dan wanneer je dit in april zou gaan doen).

Uitschieters zijn Luke, Rey, Yoda, Darth Maul, Kylo Ren die ruim boven level 20 zitten (e.g. Luke Level 28). Na de update is alles 1 level hoger ingesteld.

Dagelijkse crates bevatten nu alleen nog maar credits en/of victory poses; geen star cards meer; laatstgenoemde moeten verdiend worden door het spel te spelen per hero, villain etc.

Kwam ook het uit Battlefront 1 gebruikte veld tegen; Cloud City/Bespin en ik kreeg dat gevoel uit 1980 van The Empire Strikes Back terug. Heerlijk om een Arcade tutorial op Cloud city te spelen; je kijkt je ogen uit; een Imperial Shuttle; de diverse gangen, Slave 1 etc. Alleen Platform 327 miste ik nog LOL (The Millenium Falcon stond daar voor reparaties in ESB) 

De prachtige beelden, het uitzicht over Cloiud City, de muziek uit ESB; het zit er allemaal in en ziet indrukwekkend uit. Nu nog Luke in Bespin outfit. Want naast Luke kunnen straks Han en Leia in Hoth outfit in een time challenge unlocked worden. Ben erg benieuwd naar de update in april. Maar EA/DICE doet i.e.g. moeite om naar de feedback van Battlefront 2 gebruikers te luisteren en e.e.a. aan te passen en de game een succes te maken. Maar daarin heeft het bedrijf nog wel een aardige weg te gaan want het succes van BF1 is nog lange niet geevenaard. 

IMG_4394.jpg

Edited by the Prosheshy

14 hours ago, the Prosheshy said:

Vandaag Patch 2.0. gedownload van de EA servers. Het hele progression systeem is aangepast. Gelukkig heb ik voor de update alle heroes en Villains starcards en nagenoeg alle schepen unlocjked (tenmiste die van 40 crafting parts want de hogere upgrades qua level zijn minder gunstig dan wanneer je dit in april zou gaan doen).

Maar EA/DICE doet i.e.g. moeite om naar de feedback van Battlefront 2 gebruikers te luisteren en e.e.a. aan te passen en de game een succes te maken. Maar daarin heeft het bedrijf nog wel een aardige weg te gaan want het succes van BF1 is nog lange niet geevenaard. 

Krijg je voor de unlocks van de schepen en characters geen credits terug dan? Aangezien nu voor iedereen alle heroes en schepen unlocked zijn na de patch?

Kijk er naar uit om het spel weer op te pakken. Je laatste opmerking over het succes van BF1 snap ik nog niet helemaal? BF2 heeft veel kritiek gekregen op de microtransacties, maar volgens mij is het spel zelf in alle opzichten sinds launch al een betere game dan BF1 was. Starfighter Assault is zowaar leuk om te spelen en het includeren van maps en characters uit de PT, OT en ST was een goede zet. Geen versplintering van de player base door het gebrek aan een season pass, top. Binnenkort maar weer even opstarten. Wat is je PSN naam eigenlijk?

Nee, je krijgt credits door te spelen en levels te behalen.

Ik had me idd vergist; in het begin kreeg de game idd een behoorlijke downvote van de gamers vanwege de microtransdacties (die in April terug zullen komen ,iddels aankomen of inwisselen credits of echt geld voor bv appearances (e.g. Rodian Rebel soldiers, wellicht Hoth appearances Luke, Han en Leia?). Maar het is idd momenteel een groter succes dan BF1 maar had EA de revenue bij intro veel hoger ingeschat. Wellicht een goede second run?

https://tweakers.net/geek/131791/star-wars-battlefront-ii-microtransacties-leiden-tot-downvote-record-op-reddit.html

Overigens is mijn PSN nickname: Profecy-EJ (dit keer wel goed geschreven :D)

21 uur geleden zei the Prosheshy:

Overigens is mijn PSN nickname: Profecy-EJ (dit keer wel goed geschreven :D)

Waar komt Prosheshy eigenlijk vandaan? (de naam, niet de persoon)

12 uur geleden zei the Prosheshy:

Ik heb geen idee maar dat er een Twentse of Amsterdamse bierbrouwer aan verbonden is weet ik bijna zeker

Dat spul moet je ook niet pakken. Beter neem je iets uit België of Duitsland.

Yeah! Leuk! Nederlanders die ook Battlefront2 spelen. Of zijn jullie er al op uitgekeken?
Ik speel het sinds kerst vorig jaar, gekregen samen met de ps4 en ik vind het zooo gaaf. 

clone-trooper.jpg

https://www.ea.com/games/starwars/battlefront/battlefront-2/news/community-transmission-elite-corps-update

Er komen nieuwe Clone troopers aan in Battlefront II. Daarnaast kun je alle emotes en victory poses van heroes/villains (2000 credits/50 crystals)  of troopers (1000 credits/25 crystals) aanschaffen vanaf 29 aug.

Tenslotte zijn de prijzen van Obi-Wan, Grievous, Anakin en Dooku bekend; 35.000 credits. Vanaf volgende week (laatste week aug) wordt de "roadmap" bekendgemaakt waarin zal worden uitgelegd wanneer de 4 nieuwe heroes/villains gaan verschijnen. 

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now