Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Battlefront deel 2 in najaar 2017

Recommended Posts

Ik moet wel zeggen dat ik flink moet wennen aan de verschillende trooper classes. Tot nu toe behaal ik de meeste 'successen' met de heavy troopers. 

Starfighter Assault nu iets vaker gespeeld en ik begin te wennen, maar de server lijkt instabiel, waardoor er nogal wat lagging optreedt. Al flink lopen vloeken dus. :D 

Ziet er top uit. Speelt vlot. Maul is een baas. Heavys zijn de bom. 

Maar het allerbelangrijkste simpele dingetje vergeten ze: Fatsoenlijke squads. In een spel dat gebaseerd moet zijn op teamwork zou het handig zijn om steeds bij Jantje en Klaasje te blijven in plaats van steeds bij nieuwe mensen te worden geplaatst... Squads van 2 man in BF1 was al een verschrikking, maar toen kon je met z'n tweeën nog elkaars backup zijn. Nu in BF2 onstaat al gauw een sfeer van 20 lone wolves tegen 20 lone wolves.

Was ook een probleem bij de eerste Battlefront. Te vaak dat je in een match zit waarin iedereen zijn of haar eigen plan trekt en er maar een paar gericht zijn op teamwork om de gestelde doelen te halen.

Wat ik ook een probleem vond en waar ook nu geen oplossing voor is: onevenwichtige squads waarin een aantal gasten extreem goed zijn en de rest voor spek en bonen mee kan liften en voornamelijk als kanonnenvoer dient.

Dit weekend pas? Ik speel nu al ;) Prijzen zijn inderdaad naar beneden bijgesteld. Bijna klaar met de campaign. Zitten leuke dingen tussen, maar je moet geen verhaaltechnisch hoogstandje verwachten. Zitten ook een aantal gave multiplayer maps tussen en lijkt allemaal net iets meer recht getrokken zijn kwa classes tov de Beta. 

Singleplayer stelde iets teleur kwa verhaallijn, maar kijkend naar de plekken waar je komt en waar je af en toe aan deelneemt is het als fan wel enorm gaaf. Spacebattles zijn tof en je hebt echt het idee dat er overal om je heen wel iets gebeurd. Geen spijt van nog, maar wel erg jammer dat ik niet gewoon lekker door kan gaan met Arcade modus, zonder dat ik daar voor beloond word (mag maar een paar keer doen, waarna je er geen credits meer voor krijgt de komende 24u :() Want als je als Jedi/Sith het opneemt tegen non-force AI, dan geeft dat wel een machtig gevoel :P

Niet slecht.......

Beste early bird,
Bedankt voor je aankoop van Star Wars Battlefront II. Omdat je er zo vroeg bij was, ontvang je van ons een code waarmee je het Heroes Pack kunt unlocken. Met dit pakket haal je enkele toffe features in huis. Zo krijg je de volgende extra’s:
• Exclusieve Star Wars™: The Last Jedi™-outfits voor Kylo Ren en Rey
• Direct toegang tot 6 hero en starfighter epic Star Cards
• Kylo Ren: Power Reach en Solid Freeze
• Rey: Far Sight en Deep Mind
• Starfighters: Enhanced Auxiliary Power en First Order ship upgrade

• Direct toegang tot Star Wars: The Last Jedi Millenium Falcon met vernieuwde geluiden en uiterlijk.

Omdat jij voor 9 oktober je bestelling hebt geplaatst, ontvang je ook nog een tweede code waarmee je Yoda’s Lightsaber Mastery krijgt.

Mocht je daarnaast de winnaar zijn van de bioscoop kaartjes, dan wordt je vandaag 17 november via de mail op de hoogte gebracht.

Ze zijn in ieder geval standaard, maar dat geeft niet, je krijgt ze in ieder geval zelfs via bol.com en dat is een goed ding :)

Ondertussen vanuit EA ook heel veel veranderingen aan en in de game mbt de lootcrates en ingame aankopen. Stap de goede richting in weer..

Campaign bevalt me tot nu toe heel erg goed. Arcademodus is cool. Multiplayer lijkt jammer genoeg behoorlijk unbalanced. Ten opzicht van BF1 is daar helaas niets aan verbeterd, eerder verslechterd (paar topspelers die 70 - 80 kills maken in een potje, de rest die er een beetje achteraan bungelt). Wellicht dat dat na verloop van tijd verandert als iedereen bekend is met de maps. Die vier types troopers ben ik ook niet zo kapot van. Zelf vrij om je personage te kunnen uitrusten met wapens, star cards, etc. werkte voor mij persoonlijk een stuk beter. Starfighter Assault ziet er te gek uit, gameplay is uitdagend (waar is mijn radar?!?!), maar ook hier weer: zeer unbalanced.

Zeer zuur ook dat je zelf geen maps kunt kiezen waar je wilt spelen.

Edited by MiguelTegen

na verschijnen TLJ komen de eerste DLC 

ook voor de campaign

Ik wacht black Friday even af

Edited by Marko

Op 21-11-2017 at 07:00 zei the Prosheshy:

De minister van onze zuiderburen is niet zo blij met wat EA heeft bedacht m.b.t. de crates voordat deze aangepast werden.........

https://nieuws.vtm.be/vtm-nieuws/binnenland/geens-wil-gokken-games-verbieden

Ben inmiddels beland in de TIE fighter battle van Iden Versio en ik moet zeggen; mooie beelden en de single player campaign is bijzonder leuk om te spelen.

IMG_2600.jpg

IMG_2599.jpg

Mijn broer loopt op zijn PS4 toch wel wat op mij voorruit LOL:

IMG_2601.jpg