Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Battlefront deel 2 in najaar 2017

Recommended Posts

Vind het stom dat dit weer nieuws is, we weten dit al sinds begin van het jaar :P

En idd, beter krijgen we niet weer een afgeraffeld product. 30u zou ik niet op rekenen, maar een goede singleplayer is wel een must hoor!

Ik kijk hier erg naar uit, moet ik zeggen. Ondanks de gebreken en de afwezigheid van de single player mode moet ik zeggen dat ik nog steeds (te)veel tijd steek in Battlefront op de PS4.

Ik ben nog steeds bezig met deel 1 joh.. Alleen die offline missies nog op Master en ik heb alles binnen... Maar mijn god, wat kijk ik uit naar deel 2. pre-order staat inmiddels al bij Bol.com!

Bk10ZEltAh46pW-aoY4RnpNV2MSFYEECH9bDpisIt0I.jpg?w=798&s=49688107b97bd2133a097e912b853fa4

Een leuke find die ik tegenkwam....iedereen heeft waarschijnlijk de BFII trailer een aantal keer bekeken, zodoende zou dit schip uit de 1e TFA trailer bekend voor moeten komen.

Op ‎03‎-‎11‎-‎2016 at 14:25 zei BoxerlessBossk:

Vind het stom dat dit weer nieuws is, we weten dit al sinds begin van het jaar :P

En idd, beter krijgen we niet weer een afgeraffeld product. 30u zou ik niet op rekenen, maar een goede singleplayer is wel een must hoor!

Yeeehaahh....al is het npog steeds niet bevestigd dat het 30 uur is ..... :P

Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

De personages die terugkeren uit het eerste deel zijn: Luke, Leia, Han, Chewbacca, Darth Vader, Boba Fett, Lando, Emperor Palpatine en Bossk. Nieuw zijn Yoda, Darth Maul, General Grievous, Rey, Kylo Ren, Captain Phasma.

Hoewel Captain Phasma eerder bevestigd werd als dlc, is het dlc-personage Finn niet aanwezig in de lijst. Het zou kunnen dat Phasma daarom is overgeheveld naar de hoofdgame.

Lees hier de uitgebreide lijst met vaardigheden en wapen en bekijk hieronder de personages.

• Boba Fett
  • Han Solo
  • Leia
  • Luke
  • Bossk
  • Chewbacca
  • Darth Vader
  • Emperor
  • Grievous
  • Iden
  • Kylo Ren
  • Lando
  • Maul
  • Phasma
  • Rey
  • Yoda
  • star-wars-battlefront-2-clone-draw.jpg?i

Nog mensen die deze in de pre-order hebben staan?

Ga hem zelf voor de PC halen, gewoon omdat het het lekkerst speelt. Erg benieuwd naar de singleplayer campaign!

1 uur geleden zei Marko:

Waar hebben julie deze gepre-ordered? Ik ben even benieuwd wie en waar de scherpste prijs is?

Ikzelf heb de Deluxe edition in de pre-order staan bij bol.com aangezien ik daar nog een voucher voor had. Volgens mij is hij echter overal 59,99 en de Deluxe edition voor 89,99?

op de PC doe ik pre-orders altijd via Origin zelf, daar is de Deluxe €79.99. De niet deluxe versie kun je voor PC voor 44.99 pre-orderen bij g2play: https://www.g2play.net/category/36165/star-wars-battlefront-ii-origin-cd-key/

voor de consoles kun je altijd het beste op budgetgaming kijken:

https://www.budgetgaming.nl/game-profile/star+wars:+battlefront+ii+_ps4.html

als je niet perse early acces wilt kun je voor consoles het beste wachten tot de game uit is, mediamarkt is dan namelijk vaak het goedkoopst.

Lukt het iemand om een bij Bol.com gekregen promocode voor early access van BFII  vanaf 4 okt te spelen?  Mijn promocode werd wel geaccepteerd in de PS Store.

Volgens mij werkt de code niet als je het spel niet buiten de Playstation Store hebt besteld of vergis ik mij hierin; ik heb al de vraag bij bol.com neergelegd. 

IMG_1744.png

Ik heb hem ondertussen al een uur of 8 gespeeld. Wel weer even inkomen een shooter, maar het geluid en de muziek neemt je lekker mee in het sfeertje. Zit goed in elkaar kwa reward systeem en de mogelijkheid om met een held of voertuig te spelen is wat beter verwerkt als een spawn point. Erg vermakelijk!

Gister een aantal pogingen gedaan. Ziet er ontzettend mooi uit, maar ik mis de radar in Starfighter Assault. Hopelijk wordt die nog toegevoegd in de retail versie, want dit schiet niet echt op.