Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Star Wars Jaarboek 2016 (Disney)

Recommended Posts

Vandaag opgehaald bij de Bruna; het Star Wars Jaarboek (eerste druk oktober 2016)

Door Meis en Maas uitgebracht.

Best heel aardig want er zitten ook mooie Rogue One miniposters in (waar je met een collageframe iets heel mooi van zou kunnen maken) naast de uitleg over de diverse helden en villains uit het Star Wars Universum.

Met enkele puzzels etc maar vooral veel mooie foto's en qua prijs kun je je er niet een buil aan vallen 6,99. Wellicht niet alleen voor de jongsten onder ons?

Jaarboek1-SW.jpg

Jaarboek2-SW.jpg

Jaarboek-SW-3.jpg

Edited by the Prosheshy

Hah, ik wist niet dat ze die nu ook in NL hadden.

Deze uitgaves komen al vanaf de jaren 80 in de UK uit; 'Star Wars Annual' heten ze daar logischerwijs. Ik vermoed dat er buiten die platen en uitleg ook een strip en een verhaal in staat?

Thnx. In de oude UK uitgaves stond er wel een strip en verhaal in; vandaar dat ik dat dacht.

Kun je die foto evt wat groter posten? Nu is hij best klein en zijn de lettertjes niet te lezen :P

De UK Annuals hebben al sinds enkele jaren geen strips meer. En deze Nederlandse uitgave is een 1-op-1 vertaling van de UK Annual 2017.

Op Wednesday, November 02, 2016 at 20:11 zei the Prosheshy:

Gooi ik even wat foto's op het forum weg want ik zit aan mijn max van 1 MB........

Je zou ook een externe website voor de foto's kunnen gebruiken, zoals http://tinypic.com/

Het jaarboek is hier ook binnen. Erg mooi voor dat geld. 

• Upvote 1