Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Rogue One Topps kaarten

Recommended Posts

Beste collector's,

Ik zoek enkel nog: kaarten no: Holografische kaarten: 180,186, 190 en Plastic kaart: 202 en stickerkaart 203

En van de Limited Edition kaarten: Cassian Andor, Darth Vader en de Shoretrooper. Dan is de verzameling compleet (mocht het niet lukken dan ga ik via Topps in Bussum proberen)

Mijn dubbele zijn op dit moment: 5,9,16,22,25,28,42,46,51,58,59,61,62,,78,81,82,83,86,91,101,110,114,115,122,125,128,133,137,146,151,159,160,177,211

Andere Topps Star Wars kaarten (anders dan de S.E. trilogie en TPM Ep 1 kaarten) heb ik nog niet en lijkt me ook interessant om te ruilen.

Edited by the Prosheshy

Ik heb onlangs 4 dozen Star Wars Rogue One (NL editie) gekocht en uitgezocht.

Waar ik benieuwd naar ben zijn de Nederlands Limited Edition kaarten. Ik had 2x Jyn Erso (beetje jammer, daar deze ook bij de binder zit), 1x Cassian Andor en 1x Darth Vader. Op deze site zag ik nog een plaatje van de NL versie van Directeur Krennic, maar zijn er dan nog meer Nederlandse Limited Edition kaarten ?

Verder ben ik op zoek naar deze Rogue One kaarten (NL versie):

162 en 183.

162, 168, 170, 175, 177, 183, 186, 191, 192, 201, 202, 207 en 208.

2, 29, 38, 41, 42, 44, 45, 54, 55, 65, 66, 70, 72, 85, 89, 102, 103, 105, 113, 121, 125, 127, 132, 133, 135 en 150.

Het liefst ruil ik (ik heb erg veel dubbel).  - Ik woon in de buurt van Den Haag.

8 uur geleden zei Big Yoda:

Ik heb onlangs 4 dozen Star Wars Rogue One (NL editie) gekocht en uitgezocht.

Waar ik benieuwd naar ben zijn de Nederlands Limited Edition kaarten. Ik had 2x Jyn Erso (beetje jammer, daar deze ook bij de binder zit), 1x Cassian Andor en 1x Darth Vader. Op deze site zag ik nog een plaatje van de NL versie van Directeur Krennic, maar zijn er dan nog meer Nederlandse Limited Edition kaarten ?

Ja:

Op 7-11-2016 at 15:54 zei the Prosheshy:

Er zijn namelijk nog 5 extra limited edition kaarten (zie hieronder) te sparen wat het totaal op 217 brengt.

s-l300.jpg

Het plaatje laat de 5 Engelse limited edition cards zien. Ik heb nog geen "Shoretrooper" Limited edition kaart gezien ?

Vandaar mijn vraag of deze NL kaart wel bestaat ?

17 minuten geleden zei MiguelTegen:

Kan ik bevestigen, die heb ik in mijn bezit. :) 

Iemand al de stickerboeken zien liggen in nederland ? Ik nog steeds niet !!!

Beetje gemiste kans van topps. Wij zijn toch meer een stickerboeken land. Zou graag 2 nederlandstalige boeken hebben. Die plaatjes zijn verder hetzelfde. Dus maakt niet uit waar die vandaan komen.  Topps heb ik nog niets van gehoord. En de nederlandse topps is niet te vinden. Behalve dan per post, geen reactie daar op helaas. Onze belgische vrienden hebben hem gewoon. 

Citaat
47 minuten geleden zei Cbasd:

Wij zijn toch meer een stickerboeken land.

Ik heb meer trading cards dan stickers in mijn bezit. ...Maar ik weet niet of ik representatief ben voor de rest van Nederland xD

Edited by Big Yoda

Das waar, ik ook. Maar bedoelde eigenlijk voor de kids. Dan zijn de tradingcards toch een dure liefhebberij. Met TFA was het stickerboek er toch ook

10 uur geleden zei Cbasd:

Das waar, ik ook. Maar bedoelde eigenlijk voor de kids. Dan zijn de tradingcards toch een dure liefhebberij. Met TFA was het stickerboek er toch ook

Wellicht waren de verkoopcijfers van het TFA album niet goed?

Inmiddels heb ik behoorlijk wat kaarten kunnen ruilen, maar ik ben nu nog op zoek naar deze Rogue One kaarten (NL versie):

Limited Edition kaarten: Directeur Krennic en Shoretrooper.

183.

162, 170, 183, 192, 201 en 207.

2.

Het liefst ruil ik (ik heb erg veel dubbel).  - Ik woon in de buurt van Den Haag.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now