Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

BoxerlessBossk

Rogue One gezellig saampies kijken op 14-12!

Recommended Posts

10 uur geleden zei the Prosheshy:

Volgens mij is meer dan een jaar geleden al aangekondigd dat Rogue One voor het overgrote deel een oorlogsfilm zou worden. 

Volgens mij is elke Star WARs film (o.a.) een oorlogsfilm. ;)

1 uur geleden zei Marko:

Vergeet niet dat dit de start iets van iets nieuws.  Een star wars cyclus los van de episodic film's. 

Die cyclus werd in 1984 al gestart.....met Caravan of Courage: an Ewok adventure :P

#EwokMovieAwareness #HennyHuismanIsPapaTowani

1 uur geleden zei Dennis:

Die cyclus werd in 1984 al gestart.....met Caravan of Courage: an Ewok adventure :P

#EwokMovieAwareness #HennyHuismanIsPapaTowani

Om maar aan te geven hoe erg het mis kan gaan. Gelukkig  is die cyclus ook meteen weer afgekapt enzijn die films ergens diep ide krochten van de Legends beland en spreken we nu weer van eerste officiele poging tot nieuwe Star Wars.

:(

Ze zijn serieus echt allesbehalve slecht.

(het waren trouwens TV films (in de VS zijn ze alleen op TV geweest) en hadden dus minder druk er op staan.

Ewok spin offs waren vanuit Star Wars sci-fi richting kinderfilms. Dat is nu wel anders gezien het meer een "ouderwetse" oorlogsfilm wordt, voor een ouder publiek dus.

Ik voel wel degelijk een buzz... :-)

Nu het Darth Vader journaal bij de tv kantine! 

Hoe een paar fragmenten van enkele seconden toevoegen aan een internationale trailer zoveel interesse en verwachting kan creeeren. 

https://www.inverse.com/article/23579-rogue-one-international-trailer-jyn-erso-kyber-crystal-lyra

"I never doubted them for a second, wonderful" 

Wat zei Han ook alweer in Episode VII tegen Finn? "Women always find out the truth, always" LOL

Edited by the Prosheshy

Op 4-11-2016 at 22:24 zei Dennis:

Gewaagde uitspraak. Niet bang dat het dan alleen maar kan tegenvallen?

Vandeweek hadden we t er met de crew ook over....

Ik weet nog hoe hoog mijn verwachtingen in 1999 waren.......en ook in 2008 bij Indy 4. Het resultaat is bekend.

Bij mij zijn daarom de verwachtingen laag. Ik ga er van uit dat de film niet beter dan de OT en TFA zal zijn. Ik mis ook diverse typische SW zaken. Sowieso Williams, de openingsscroll, het feit dat de looks/toon vooralsnog anders is dan de 'genummerde' delen....en de regisseur heeft me nooit echt aangesproken. Dit soort afbeeldingen (die 0,0 SciFi gehalte heeft en eerder op een Vietnamfoto lijkt) vind ik ook niet top.

Ik hoop dat ik er langs zit. :P

De eerste berichten van de pers zijn lovend n.a.v. de 28 minuten durende screening van Rogue One op Skywalker Ranch. 

http://www.superherohype.com/features/386919-rogue-one-first-impressions-28-minutes-of-footage-screened#/slide/1

http://movieweb.com/george-lucas-saw-star-wars-rogue-one/

Nu moet ik toch echt aan deze opmerking van onze bekende protocol droid denken in relatie tot Katheen Kennedy en Gareth Edwards:

23h0rp1.png

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Thanks Prosh jij houd het forum levend! Ik kijk nu al uit naar de easter eggs (hoe vertaal je dat eigenlijk) dat maakt en bepaald dat de film vaker als eens gezien kan worden!!

Thanks, volgens mij noemen wij de Easter Eggs hier paaseieren. Goed kijken i.e.g. in de grot van Saw Gerrera;  daar heeft de crew e.e.a. verstopt. 

Edited by the Prosheshy

4 uur geleden zei Marko:

Thanks Prosh jij houd het forum levend!

Top dat EJ dat doet idd!

Om even een nevelsluier op te trekken: ik ben minder aanwezig maar achter de schermen met eea bezig..... To Be Continued!!! :P

Yes yes yes SWA-con coming up! 

Top dat EJ dat doet idd!

Om even een nevelsluier op te trekken: ik ben minder aanwezig maar achter de schermen met eea bezig..... To Be Continued!!! :P

Ben zelf ook meer reactief momenteel hoor. tis ook zo'n drukke tijd van het jaar. Werk jaar einde, sinterklaas, kinderen met een circulerende griep....pffff

21 uur geleden zei Marko:

Yes yes yes SWA-con coming up!

I wish.....

Mogelijk op zéér korte termijn al een teaser op de site/FB over dat wat komen gaat....

I wish.....

Mogelijk op zéér korte termijn al een teaser op de site/FB over dat wat komen gaat....

Nu wordt ik wel heel benieuwd hoor !!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now