Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Ander werk van de acteurs

Recommended Posts

John Boyega was goed in Attack the Block, Lupita N'Yongo verdient die Oscar voor 12 Years a Slave, en Gwendoline Christie is een complete badass in Game of Thrones. Verder wil ik Ex Machina met Domnhall Gleeson en Oscar Isaac checken, en hoor ik goede dingen over Adam Driver in Girls.

Maar ik heb al deze dingen al een halfjaar niet meer gezien, want ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben over hoe ze hun karakters in TFA gaan spelen.

Mijd jij ook alles? Wil je alles zien? Of was je al meteen heel enthousiast over iemand omdat je bijv van Game of Thrones houdt?

Ik ben geen film/serie kenner, dus de acteurs waren totaal onbekend voor me. Misschien ook wel beter, want ik probeer de verwachtingen zo neutraal mogelijk te houden. Kan het alleen maar beter zijn dan ik verwacht :)

De enige die ik kende waren Domnhall Gleeson (Harry Potter) en Gwendoline Christie (GoT). Met name GoT vind ik heel tof, ik heb alle tot nu toe uitgebrachte seizoenen ook op Blu-Ray en voor nu nog een HBO abbo. Naar de rest van de cast ben ik uiteraard zeer benieuwd, maar ik ga niet speciaal beeldmateriaal opzoeken. Ik laat het wel over me heen komen, nog minder dan 3 maanden te gaan. :) 

Overigens lijkt Ex Machina mij wel een spannende film, mogelijk dat ik die toch nog een keer ga kijken voor The Force Awakens te zien is. :)

Mijd jij ook alles? Wil je alles zien? Of was je al meteen heel enthousiast over iemand omdat je bijv van Game of Thrones houdt?

Ik was vooral enthousiast omdat ik Gwendoline Christie erg goed vind in GoT. Verder probeer wel zoveel de verwachtingen te temperen. Dat zal het TPM-trauma wel zijn 😂

Ik raad overigens a most violent year van Oscar Isaac van harte aan. Wat een topfilm.

• Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this