Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

the Prosheshy

Battlefront krijgt nieuwe Ultimate Edition

Recommended Posts

Op 23-10-2016 at 19:25 zei the Prosheshy:

Absoluut. Ben wel benieuwd naar de X-wing VR mission en de Scarif battleground. Wellicht AT-ATC walkers in de game.

Ik zou niet te veel meer verwachten van deze game, tot nu toe vind ik bijna alles teleurstellend. Bespin en Death Star moet ik nog halen overigens. Haast heb ik er alleen niet bij :P

2 uur geleden zei RogueLeader:

Ik zou niet te veel meer verwachten van deze game, tot nu toe vind ik bijna alles teleurstellend. Bespin en Death Star moet ik nog halen overigens. Haast heb ik er alleen niet bij :P

de game an-sich ook? Ik vind het, los van het ontbreken van een single player story, wel een juweeltje hoor

En als je alles op een schijf wilt hebben voor in je PS4 is bol.com natuurlijk weer niet thuis (niet leverbaar). Op de EA site staat dat de game voor Battlefront eigenaren tijdens de holiday season te downloaden is (ja, is dat met de Kerst of zo)?

Maar gelukkig Amazon in Duitsland wel (39,99 euro) en op 18 nov beschikbaar met de nwe werelden, Scariff EN ik hoop dan ook de Rogue One VR X-wing Mission beschikbaar.

https://www.amazon.de/Star-Wars-Battlefront-Ultimate-PlayStation/dp/B01M71KLZD/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1478719659&sr=8-1&keywords=battlefront%2C+ultimate

Ik kan niet wachten:

Edited by the Prosheshy

Mooie deal dit. Veertig euro voor de game + alle DLC. Ik vermaak me nog steeds enorm met Battlefront en met elke DLC is de game beter geworden. Het is dat ik de season pass al heb, anders had ik 'em opnieuw gekocht!

Excuseer mijn onwetendheid... Maar wat is een DLC? DownLoadedContent of zo? Dus dat je de game niet fysiek hebt gekocht maar hebt gedownload?

Zelf ben ik niet zo'n gamer (meer), na PS1 nog een 3 gekocht, maar die is pas recent goed in gebruik genomen omdat mn zoontje gamen heeft ontdekt. En de LEGO star wars game vindt ie geweldig! Eerlijk gezegd vind Ik het zelf ook best leuk om af en toe die game met hem samen te spelen. ☺

1 uur geleden zei Marko:

het

het is nu zo ver. ..hoe werkt dat eigenlijk?

Het is voor mensen die de game al bezitten. Die kunnen dit weekend gratis met alle uitgebrachte extra content aan de slag zoals maps, game modes en heroes (waaronder Bossk, Chewbacca, Nien en nog een paar). :) Als je de game nog niet hebt, heb je hier dus weinig aan vrees ik.. Als je de game wél hebt, kun je de uitbreidingen gratis downloaden en spelen tot en met zondag.

14 minuten geleden zei Ramon:

Het is voor mensen die de game al bezitten. Die kunnen dit weekend gratis met alle uitgebrachte extra content aan de slag zoals maps, game modes en heroes (waaronder Bossk, Chewbacca, Nien en nog een paar). :) Als je de game nog niet hebt, heb je hier dus weinig aan vrees ik.. Als je de game wél hebt, kun je de uitbreidingen gratis downloaden en spelen tot en met zondag.

ja sorry ik was niet duidelijk.  Ik heb de game  (uiteraard) maaromy ik zie niet hoe je de dlc's gratis kunt downloaden op de ps store

De content van de DLCs zit blijkbaar al gewoon in de updates die je bij moet houden (dat verklaart de 17gb). Dus je hoeft niks extra's op de PS store te downloaden om dit weekend te kunnen spelen.

hé ik snap er niets van.  ik ga maar eens naar de update kijken .

edit. laatste update 1.10 heet ook death star. maar ik zie alleen maar de gebruikelijke zaken. Is dit soms alleen voor de multi player?

Edited by Marko

34 minuten geleden zei Marko:

hé ik snap er niets van.  ik ga maar eens naar de update kijken .

edit. laatste update 1.10 heet ook death star. maar ik zie alleen maar de gebruikelijke zaken. Is dit soms alleen voor de multi player?

Ha Marko, ben even voor je gaan kijken. Als ik dit artikel erbij pak: http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news/1-year-anniversary

Er staan drie sterretjes achter de zin:  To kick off the anniversary celebrations, we have new in-game activities starting today, November 17. If you're looking to check out Outer Rim, Bespin, or Death Star, you can play the maps and modes from all three expansions for free*** until November 20 – and all players will earn quadruple score all weekend long.

Verderop staat wat die drie sterren betekenen:

***Star Wars Battlefront for applicable platform (sold separately), internet connection, EA account, and for console players, an Xbox Live Gold or PlayStation Plus account (both sold separately) required.

Dan denk ik dus inderdaad dat je verplicht bent om een actief PS Plus abonnement te hebben om hiervan gebruik te maken. Maarre, peel jij Battlefront vooral in singleplayer dan trouwens? :o 

Op 19-11-2016 at 15:41 zei BoxerlessBossk:

Ah zo. Het is idd niet mogelijk om de nieuwe maps (en heroes.. nog steeds geen Bossk geweest :( ) offline te spelen zonder season pass.

Damn you EA!!! :P 

wat nog getergde frustrerender is. .... de season pass is dit weekend net zo duur als de hele ultimate edition grrrrrr

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now